Bearnaise saus

Tror ikke det er noe problem. Det er charlottløk, egg, smør og eddik i den. Noen lager den med hvitvin, men alkoholen fordamper vel. Og i posesaus regner jeg heller ikke med at det er alkohol ...
 
skal være helt safe så lenge du ikke blir kvalm av det, som meg :p haha :p
 
Oki. Jeg bare lurte. Tenkte på det med egg men den blir jo oppvarmet. Jeg er litt sånn som tenker på alt
 
Ja vet. Men tenkte at det skader ikke å spørre når jeg var bitte litt usikker. Haha men litt flaut å spørre å
Her inne syns jeg man skal få spørre om alt man lurer på uten å føle "dette var kanskje dumt spørsmål" ..lurer man så spør man :) syns man bør få skikkelige svar her inne selv om enkelte syns de kanskje er dumme.
 
Her inne syns jeg man skal få spørre om alt man lurer på uten å føle "dette var kanskje dumt spørsmål" ..lurer man så spør man :) syns man bør få skikkelige svar her inne selv om enkelte syns de kanskje er dumme.
Takk for det. Jeg syns det er så mye bedre å spørre enn å gå å lure og tenker at så greit å høre hva andre har gjort. Så vet jeg at det er flere. Så blir mer sikker på at jeg gjør riktig også
 
Finnes ikke dumme spm, bare dumme svar ;)
Og fillern men nå må jeg ha noe mat med sånn saus haha :p
 
Trenger ikke være redd for norske egg. Du kan spise de bløtkokte om du vil. Er bare måseegg og utenlandske egg du skal ligge unna, mtp salmonella er det ikke?
 
Back
Topp