De er ofte på tilbud, lurt å følge med på kundeaviser fra for eks BarnashusHvor anbefaler dere å kjøpe fra? Er de ofte på tilbud? Har jo ikke behov for den helt med engang
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De er ofte på tilbud, lurt å følge med på kundeaviser fra for eks BarnashusHvor anbefaler dere å kjøpe fra? Er de ofte på tilbud? Har jo ikke behov for den helt med engang
Anbefaler å Google putene og sjekke priser. De er ofte på salg flere steder på nett. Jollyroom, mimmis, farmasiet er alle billigere enn Barnashus denne uka..Hvor anbefaler dere å kjøpe fra? Er de ofte på tilbud? Har jo ikke behov for den helt med engang
Den store er SVÆR, hehe. Lurte litt på det samme som deg hvis den bare skulle brukes mellom knærne. Men jeg valgte den store for hvis graviditeten går veien og jeg trenger mer avlastning/oppbygning for kroppen, så er den store egnet til begge deler. Var sånn jeg tenkte da. Jeg er 162 «høy». Har ingen erfaring med den lille puta. Er garantert noen andre her som har det!Vis vedlegget 428663Kan jeg sove med den lille??? Jeg er ikke så høy nemlig. Trenger den mest mellom knærne![]()
Tror den er som ammepute. Ganske liten.Vis vedlegget 428663Kan jeg sove med den lille??? Jeg er ikke så høy nemlig. Trenger den mest mellom knærne![]()
Jeg vet den er 60cm og ment til amming, men det må da være rikelig til å ha mellom knærne når man sover?Tror den er som ammepute. Ganske liten.
Er 150, så vet ikke hvor mye jeg trenger den største til verken avlastning i kroppen eller ammingDen store er SVÆR, hehe. Lurte litt på det samme som deg hvis den bare skulle brukes mellom knærne. Men jeg valgte den store for hvis graviditeten går veien og jeg trenger mer avlastning/oppbygning for kroppen, så er den store egnet til begge deler. Var sånn jeg tenkte da. Jeg er 162 «høy». Har ingen erfaring med den lille puta. Er garantert noen andre her som har det!

Den største er vel 5 cm lengre enn deg… men om den bare skal brukes til knærne kan du like godt gå for ammeputa tenker jegJeg vet den er 60cm og ment til amming, men det må da være rikelig til å ha mellom knærne når man sover?
Er 150, så vet ikke hvor mye jeg trenger den største til verken avlastning i kroppen eller amming![]()
Kan legge et rullet håndkle mellom anklene… tror det kun blir ammeputen altså. Syns prisen er litt stiv for bbhugme gravidpute, og er skeptisk til å kjøpe brukt/pent brukt 
)Samme erfaring!Som flere skriver: elsket den store puta! Den lille fikk jeg ikke brukt noe særlig, fikk ikke helt taket på å bruke den til amming.
For å svare meg selv så kjøpte jeg Najell sin, dog har ikke prøvd Bbhugme. Veldig fornøyd med Najell, og den er også sammensatt av to ulike puter inni, slik at den også kan brukes som ammepute når vi kommer så langtNoen som har prøvd både Bbhugme og Najell sin?

Kona bruker et sånn etter hun fikk bekkenløsning. Hun føler den hjelperNoen som har brukt bbhugme gravid- og ammepute? Den store. Erfaringer?
Også lurer jeg på om det er best å kjøpe den ny eller brukt pga hygiene. Hva tenker dere?