Bbhugme pute

Hvor anbefaler dere å kjøpe fra? Er de ofte på tilbud? Har jo ikke behov for den helt med engang
Anbefaler å Google putene og sjekke priser. De er ofte på salg flere steder på nett. Jollyroom, mimmis, farmasiet er alle billigere enn Barnashus denne uka.. ;)
 
Sniker fra juli

Jeg ELSKER den! Sitter med den i sofaen, og sover med den hver natt i sengen. Har den delvis mellom knærne, som er anbefalt for å avlaste bekkenet :love017
 
IMG_7051.pngKan jeg sove med den lille??? Jeg er ikke så høy nemlig. Trenger den mest mellom knærne :happy:
 
Vis vedlegget 428663Kan jeg sove med den lille??? Jeg er ikke så høy nemlig. Trenger den mest mellom knærne :happy:
Den store er SVÆR, hehe. Lurte litt på det samme som deg hvis den bare skulle brukes mellom knærne. Men jeg valgte den store for hvis graviditeten går veien og jeg trenger mer avlastning/oppbygning for kroppen, så er den store egnet til begge deler. Var sånn jeg tenkte da. Jeg er 162 «høy». Har ingen erfaring med den lille puta. Er garantert noen andre her som har det!
 
Tror den er som ammepute. Ganske liten.
Jeg vet den er 60cm og ment til amming, men det må da være rikelig til å ha mellom knærne når man sover? :)
Den store er SVÆR, hehe. Lurte litt på det samme som deg hvis den bare skulle brukes mellom knærne. Men jeg valgte den store for hvis graviditeten går veien og jeg trenger mer avlastning/oppbygning for kroppen, så er den store egnet til begge deler. Var sånn jeg tenkte da. Jeg er 162 «høy». Har ingen erfaring med den lille puta. Er garantert noen andre her som har det!
Er 150, så vet ikke hvor mye jeg trenger den største til verken avlastning i kroppen eller amming :anyone
 
Jeg vet den er 60cm og ment til amming, men det må da være rikelig til å ha mellom knærne når man sover? :)

Er 150, så vet ikke hvor mye jeg trenger den største til verken avlastning i kroppen eller amming :anyone
Den største er vel 5 cm lengre enn deg… men om den bare skal brukes til knærne kan du like godt gå for ammeputa tenker jeg :)
 
Jeg har allerede en pute som er 150 cm lang i senga, så den dekker behovet for den puta tenker jeg, og ammepute det får jeg fra ei venninne
 
Grubler og grubler. Ligger i stabilt sideleie i sofaen nå, og ser at ammeputer på 60cm er rikelig til mellom knær og den rekker også opp til under magen. Da får jeg ikke støtte mellom anklene eller holde rundt puten :angelic: Kan legge et rullet håndkle mellom anklene… tror det kun blir ammeputen altså. Syns prisen er litt stiv for bbhugme gravidpute, og er skeptisk til å kjøpe brukt/pent brukt :happy:
 
Som flere skriver: elsket den store puta! Den lille fikk jeg ikke brukt noe særlig, fikk ikke helt taket på å bruke den til amming.
 
Et must i graviditet. Har en 6-7 år gammel som er gått hull på. Må kanskje vurdere å kjøpe en ny:hilarious:
 
Husk at for å gi riktig støtte til bekkenet innebærer noe som både støtter ved knær og ankler.
Disse fantes ikke når jeg gikk med de to eldste, viste ikke om den med yngste.

Kjøpte min(e) for omtrent 2,5 år siden når vi starta prøvinga. Den var så fantastisk å ligge med at jeg kjøpte en for å ha på hytta og(gubben ble gal av å drasse den ene frem og tilbake :hilarious: )
Jeg sliter noe med ryggen, og denne er så god!!
 
Noen som har prøvd både Bbhugme og Najell sin?
For å svare meg selv så kjøpte jeg Najell sin, dog har ikke prøvd Bbhugme. Veldig fornøyd med Najell, og den er også sammensatt av to ulike puter inni, slik at den også kan brukes som ammepute når vi kommer så langt :happy:
 
Back
Topp