Bbhugme - gravidpute

Jeg har en fra sist svangerskap. Jeg synes den bare ble i vegen.. For stor til å ha mellom bena, og jeg endte med å krangle om plassen med puta nå ligger den og blomstrer i bua.. Bruker heller en ekstra pute.
Kunne tenkt med den mindre versjonen av bbhugme, men nå har jeg den store.. Kan ikke kjøpe en til bare fordi
 
Jeg kjøpte min brukt. Betalte 600 kr for den. Har ikke brukt den så mye enda, er bare 13+6. Men elsker å ligge med dyna mellom beina til vanlig, så denne er perfekt for meg uansett! Verdt å kjøpe, men ikke til nypris!
 
Jeg har en fra sist svangerskap. Jeg synes den bare ble i vegen.. For stor til å ha mellom bena, og jeg endte med å krangle om plassen med puta nå ligger den og blomstrer i bua.. Bruker heller en ekstra pute.
Kunne tenkt med den mindre versjonen av bbhugme, men nå har jeg den store.. Kan ikke kjøpe en til bare fordi
Selg da vel, så sitter du de pengene mot den mindre + litt mellomlegg ;)
 
Hvor har dere kjøpt deres hen? Har virkelig lyst til å prøve!
Mannen kjøpte den på Barnas hus. Ingen i nærområdet som solgte den til en grei bruktpris, og da ville jeg heller ha ei ny. Og så tenkte jeg at det var en av de få tingene jeg ville ha ny og ren. Tenker å bruke den til ammepute til babyen også. Og så kan man jo lett selge dem etterpå (hvis jeg noen gang klarer å sove uten den igjen).
 
Hadde ikke de forrige svangerskap. Men var hos en venninne som har fått baby i går, og hun skrytte sann av den. Så kjøpte hennes for 500kr, angrer ikke. Har ikke sovet så godt på mange uker!
 
Jeg fikk låne en av en venninne som fødte i fjor. Herregud, den er helt fantastisk! Vil nok ende opp med å kjøpe min egen og bruke selv etter svangerskapet :love7
 
Hvor har dere kjøpt deres hen? Har virkelig lyst til å prøve!
Kjøpte min brukt.
Elsker den!
Hadde egentlig tenkt jeg ikke trengte den for hadde jo andre stooore puter (mye billigere) som fungerte, men fy søren så deilig BBHugme-puta er!
 
Tror jeg må ha den. Solgte den etter forrige svangerskap, men må nesten ha en ny :p
 
Back
Topp