Bbhugme - gravidpute

Solosupah

Glad i forumet
Er gravid for første gang og er nå 15+1. Av nysgjerrighet lurer jeg på når dere startet å bruke slik bbhug me gravidpute, til å sove med osv? Vurderer å investere i en snart, har ikke et stort behov enda, men det endrer seg kanskje fort? :)
 
Er gravid for første gang og er nå 15+1. Av nysgjerrighet lurer jeg på når dere startet å bruke slik bbhug me gravidpute, til å sove med osv? Vurderer å investere i en snart, har ikke et stort behov enda, men det endrer seg kanskje fort? :)
Den var nødvendig i fra da magen begynte å.vises
 
Sniker.
Brukt den siden lenge før jeg ble gravid. Bestilte den Ifjor januar og brukt den siden.
 
Den er så fantastisk! Mannen kom hjem med en for to uker siden ❤️ Jeg bruker den allerede, og vet ikke om jeg noengang vil gi slipp på den :hilarious:
 
Husker ikke helt fra sist, men rundt OUL tror jeg..

Solgte den i fjor, og blir ikke å kjøpe ny. Syns den ble så svær og upraktisk. Foretrekker egentlig ei vanlig pute.
 
Sniker.
Brukt den siden lenge før jeg ble gravid. Bestilte den Ifjor januar og brukt den siden.
Enig med dette, avhengig av puta. Den er utrolig digg å sove med, med eller uten mage. Og når magen kommer så kan man legge den i en ring og fortsatt ligge på magen. Kjøp kjøp kjøp! Den er virkelig verdt det.
 
Enig med dette, avhengig av puta. Den er utrolig digg å sove med, med eller uten mage. Og når magen kommer så kan man legge den i en ring og fortsatt ligge på magen. Kjøp kjøp kjøp! Den er virkelig verdt det.
Jeg ligger med høyresiden over den for å sove halvveis på magen :)
 
Jeg har nettopp kjøpt inn en og er 13+1. Jeg har alltid hatt ei lang pute mellom beina når jeg sov, men nå tenkte jeg at jeg hadde sjansen til å invitere i noe skikkelig! Og jeg angrer ikke :happy:
 
Kjøpte den inn ganske tidlig og har brukt den hver natt siden! Hadde strengt tatt ikke behov for den i begynnelsen, men jeg kjenner nå at jeg er meget glad for å ha den nå da jeg plages veldig med bekkenet. Samt at jeg bruker den litt for å komme høyere opp med hode pga sure oppstøt og halsbrann :)
 
Kjøpte det sist graviditet, og kjenner at jeg nå begynner å trenge litt støtte til magen. Er 15+4 :)
 
Jeg hadde den gjennom forrige svangerskap (og ammeperiode), synes den er veldig god!
Den har kommet tilbake opp i senga nå, men bruker den mest som beskyttelse mot spark og bevegelser fra toåringen som ofte havner i vår seng i løpet av natta.
 
13+2 og bruker den nå, brukt i ca 1 uke. Er veldig god å ha mellom bena når jeg sover på siden. Og den faller ikke ut av senga på natten som mindre puter ofte gjør. Jeg sover ganske urolig og har en tendens til å sparke alt ned på gulvet! :hilarious:
 
16+6 - jeg plages med smerter på natta i både hofter, korsrygg, mellomrygg og i skuldre. Etter investering og bruk av bbhugme har jeg sovet så mye bedre :happy:
Anbelafer deg å teste den, og skulle den ikke vise seg å gjøre samma nytten for deg kan du jo bare selge den videre ;) De virker å være relativt lettsolgt!
 
Sniker.
Kjøpte den vel i uke 14 eller 15 pga ryggsmerter, men her elsker både mannen og jeg den til vanlig og :p
 
Begynte å bruke den forrige uke, 17+0 idag :D Helt fantastisk!
 
Jeg klarte meg uten gravidpute hele forrige svangerskap. Vi er litt fæle på å spare på ting her i huset, så jeg prøver å begrense innkjøpene. Når jeg lå på sida stappa jeg bare dyna mellom beina. De siste ukene rulla jeg sammen ei ekstradyne for litt mere støtte. Når jeg lå på ryggen (som jeg egentlig foretrekker) brukte jeg etterhvert en hotellpute under knærne for å avlaste korsryggen. For min del var det tilstrekkelig, og jeg har vært veldig takknemlig for å slippe mere stæsj :smiley-bounce022
 
Back
Topp