Bbhugme gravid- og ammepute

Takk for alle tilbakemeldinger :) Jeg må kjøpe den! Tenker først og fremst at jeg vil ha den til å sove med, så fint å lese at mange synes den er veldig god til det. Om jeg synes den funker som ammepute, vil tiden vise.
 
Hei! Noen som har erfaring med Bbhugme sin gravid- og ammepute fra tidligere svangerskap? Blir den brukt?

Synes den ser så god ut til å sove med! Stor fordel om den også fungerer til amming. Koster jo en del, så fint å høre andres tanker, før jeg eventuelt går til innkjøp :)
Sniker fra desember. Løp og kjøp, sier jeg bare. Deilig pute og veldig fin til ammingen også, foretrekker den fremfor andre typiske ammeputer.
 
Sett reklamen som popper opp her inne fra farmasiet? 25 % på BBHugme. Det er det billigste jeg har sett, i hvert fall. 1199 på jollyroom, men der er to av fargene utsolgt, på farmasiet hadde de alle fargene og. ^^,
 
Elsker min! Kjøpte den brukt for 500,- :) kan både vaske og kjøpe nytt trekk om så er :)
 
Jeg kjøpte den ganske tidlig på tilbud på Barnas Hus og synes den er kjempedeilig men litt stor å ha i sengen!
 
Back
Topp