Bbhugme gravid- og ammepute

Anna123

Andre møte med forumet
Hei! Noen som har erfaring med Bbhugme sin gravid- og ammepute fra tidligere svangerskap? Blir den brukt?

Synes den ser så god ut til å sove med! Stor fordel om den også fungerer til amming. Koster jo en del, så fint å høre andres tanker, før jeg eventuelt går til innkjøp :)
 
Hei! Noen som har erfaring med Bbhugme sin gravid- og ammepute fra tidligere svangerskap? Blir den brukt?

Synes den ser så god ut til å sove med! Stor fordel om den også fungerer til amming. Koster jo en del, så fint å høre andres tanker, før jeg eventuelt går til innkjøp :)

Jeg brukte min MASSE forrige gang og har allerede funnet den fram igjen nå :)
Du kan jo evt se om noen selger den brukt også. Trekket kan vaskes på 60 grader, så det blir jo rent :)
 
Hei! Noen som har erfaring med Bbhugme sin gravid- og ammepute fra tidligere svangerskap? Blir den brukt?

Synes den ser så god ut til å sove med! Stor fordel om den også fungerer til amming. Koster jo en del, så fint å høre andres tanker, før jeg eventuelt går til innkjøp :)
Verdt hver krone :happy: men kun til soving for min del, ikke ammepute! Men det er jo smak og behag.
 
Har den fra forrige svangerskap, og den er allerede i bruk igjen.. Brukte den mest i gravid-fasen, synes den ble litt stor til amming, så ble ikke brukt så veldig mye etter babyen kom
 
Jeg brukte den hele tiden til amming, syns den var super :)
 
kjøpte den for en stund siden.. den blir flittig brukt både i senga og sofaen :D eneste jeg angrer på er at etter jeg kjøpte den kom det ut flere brukte til godt under halv pris :hilarious:
 
Den er absolutt verdt hver eneste krone! Elsker den. Er med i både senga og sofaen :D
 
Jeg har kjøpt den (første svangerskap) og sover med den nå!

er forresten 30% avslag på den nå på barnas hus! Utgjør en del :)
 
Jeg fikk førstemann for 3 år siden. Brukte den masse til alt mulig fra graviditet til amming. Puta ble aldri pakket bort. Sovet med den i 3 år hvor jeg ikke var gravid og nå blir det vel 3 år til har hatt mange trekk og greier..
 
Jeg fikk førstemann for 3 år siden. Brukte den masse til alt mulig fra graviditet til amming. Puta ble aldri pakket bort. Sovet med den i 3 år hvor jeg ikke var gravid og nå blir det vel 3 år til har hatt mange trekk og greier..
Samme her :p
 
Samboern min røpet at han hadde kjøpt meg en stor ammepute i bursdagsgave, spent å se hvilket merke han har kjøpt :D
 
Bestilte på tilbud fra Jollyroom, lenge siden sist jeg har fulgt pakkesporing så grundig :p Har ganske vondt i høyre hofte, veldig godt å ha puta nå. Regner med at vi beholder den lenge etter, er jo ganske fint å ha i sofaen generelt. Også blir jeg jo ikke kvittet smerten.
 
Var helt avhengig under forrige svangerskap, fikk ikke sove uten med vondter overalt. Men som ammepute var den helt ubrukelig....
 
Back
Topp