Bb hug me

Pseudomamma

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
Septemberlykke 2016
Høsthjerter 2017
Jeg var i dag hos kiropraktor og fikk endelig løsnet på bekkenet mitt, mens jeg var der fikk jeg prøve bb hug me puta mens hun sto å løsnet på muskelknutene og det var så uendelig deilig å få ligge der med den puta mellom bena! Jeg hadde aldri trodd at det mest komfortable stedet jeg har ligget på, på flere måneder, skulle være på en hard behandlingsbenk hos kiropraktoren. Men jeg syntes prisen er litt i høyeste laget og lurer på om noen har sett puta på tilbud noe sted?
ImageUploadedByBV Forum1467195582.856823.jpg

Et tips. Jeg har ei voksendyne sammenbretta 2 ganger inn i et babydynetrekk. ( 100cm)Det fungerer veldig godt også. Og er gratis.

Fikk det tipset av fysioterapauten min. Hun bruker det i behandlingen. Bruker den hver natt. Sover som en stein jeg :)

( jeg gidder ikke å betale så mye for ei pute jeg skal bruke noen mnd)

Man bruker jo ikke BBHugMe bare noen mnd - jeg kjøpte min i mars og bruker den aktivt! Når lillemor kommer skal den brukes både som babynest og som ammepute :-)

... Den kan også brukes under fødsel. Google it ;)
Kiropraktoren sa at hun fortsatt bruker sin på tross av at hun ikke er gravid, det store problemet hjemme hos henne var derimot at mannen hennes tok den :) tror den er en slager hos alle, uansett alder!

Et tips. Jeg har ei voksendyne sammenbretta 2 ganger inn i et babydynetrekk. ( 100cm)Det fungerer veldig godt også. Og er gratis.

Fikk det tipset av fysioterapauten min. Hun bruker det i behandlingen. Bruker den hver natt. Sover som en stein jeg :)

( jeg gidder ikke å betale så mye for ei pute jeg skal bruke noen mnd)
Dette er jo en pute som man bruker etter graviditeten også :) ville aldri falt meg inn å kjøpe en gravidpute som ikke kan brukes til noe annet, men denne fungerer jo som gravidpute, ammepute og babynest! Dessuten er jeg typen som liker å sove med noe mellom bena, så jeg ser for meg at dette er noe som kommer til å bli brukt til det er utslitt!

Kiropraktoren sa at hun fortsatt bruker sin på tross av at hun ikke er gravid, det store problemet hjemme hos henne var derimot at mannen hennes tok den :) tror den er en slager hos alle, uansett alder!
Jeg kjøpte den hos babybanden når de hadde ammehelg elns, var 20% avslag. Fortsatt dyr, men beste investeringen jeg har gjort!

Problemet er at mannen stjeler den så blir mer fellespute til tider. Han elsker den og ligger å venter på at jeg skal dra om morgenen så han kan tyvlåne den når han har fri :p

• Liker
Reactions: VHN
BB hugme hadde jeg aldri overlevd uten. Beste investering man gjør under graviditet! Jeg kjøpte den rimelig tidlig. Den er ikke så dyr ift hvor god effekt den har og hva den brukes til. Er det eneste som hjelper meg å avlaste magen og gi meg en god natts søvn. Jeg sover godt gjennom hele natta, og det pga den puta! Går til kiropraktor regelmessig pga korsryggen, men jeg har faktisk aldri hatt så lite problemer med korsryggen som etter jeg kjøpte den puta. Har ikke annet å si enn KJØP den! Det er bare SÅ verdt det! Bruk den som ammepute etter fødsel, babynest. Sov med den videre eller la barnet få sove med den etterhvert. Er en pute man får brukt i mange år. Venninna mi sover fortsatt med den, og nå er det snart et år siden hun fødte. Samboeren hennes har visst kjøpt sin egen, haha!

Jeg kjøpte den i uke 12, og er helt avhengig av den. Beste kjøpet i hele graviditeten og hjelper godt på nå som jeg har mye bekkensmerter.

Hvordan kan den brukes under fødsel? :)

Jeg kjøpte den i uke 12, og er helt avhengig av den. Beste kjøpet i hele graviditeten og hjelper godt på nå som jeg har mye bekkensmerter.

Hvordan kan den brukes under fødsel? :)
Leste litt om det og den brukes på samme måte som vanlig under fødselen :) du har den som avlastning for bekkenet og for å få sovet litt mer komfortabelt :) skal bestille meg og kan si med en gang at denne puta skal bli med på fødselen!

Leste litt om det og den brukes på samme måte som vanlig under fødselen :) du har den som avlastning for bekkenet og for å få sovet litt mer komfortabelt :) skal bestille meg og kan si med en gang at denne puta skal bli med på fødselen!
Jeg er jo så glad i den, så livredd for å få noe søl på den. Hadde sikkert vært god å ha med på sykehuset, men må fjernes før det kommer noe "gørr" på den ;) :p

Jeg endte opp med å kjøpe den til full pris og alle hadde helt rett: den er verdt hver neste krone!!! Jeg forventet meg bedre søvn, men jeg forventet ikke at jeg ikke at jeg ikke skulle våkne en eneste gang i løpet pga smerter i bekkenet. Fra å våkne minst 10 ganger i løpet av en natt så var jeg oppe en gang for å tisse.
Nå har jeg fått min ene natt med god søvn som jeg ikke trodde jeg skulle få på leeeenge, så nå er jeg klar, nå kan ungen bare komme :)

Åå.. Frister å kjøpe den når dere skryter sånn :) men jeg syns 1400kr er drøøyt mye penger for en pute :O
Jeg syntes også det var for dyrt, men jeg sliter sånn med bekkenet at dette gjorde ENORM forskjell for meg, og etter en natt med den puta så hadde jeg villig betalt det dobbelte!
Kan jo ikke love at puta vil gjøre det samme for deg, men kjenner du noen som har en så du kanskje kan prøve å låne en bare for en natt da? :)

Jeg syntes også det var for dyrt, men jeg sliter sånn med bekkenet at dette gjorde ENORM forskjell for meg, og etter en natt med den puta så hadde jeg villig betalt det dobbelte!
Kan jo ikke love at puta vil gjøre det samme for deg, men kjenner du noen som har en så du kanskje kan prøve å låne en bare for en natt da? :)

Signerer denne! For en fantastisk pute

• Liker
Reactions: VHN
Jeg sliter jo voldsomt med bekkenet, låst til seng/sofa nå egentlig.. Kjenner ingen som har den heller :/

Jeg sliter jo voldsomt med bekkenet, låst til seng/sofa nå egentlig.. Kjenner ingen som har den heller :/
Da vil jeg egentlig bare anbefalt deg å kjøpe den, sjekk her: http://www.bbhugme.no/finn-din-butikk/ om du finner et utsalgsted i nærheten så slipper du å bestille og måtte vente på den :) Jeg kjøpte min på klinikk bedre helse, der hadde de faktisk også bedre utvalg av farger så jeg fikk tak i fargen jeg ville ha men som var utsolgt i alle nettbutikkene :)

Back
Topp