Bb hug me

Da var den bestilt...krysser fingrene for at jeg kan bruke den lenge selv om en nesten er ferdig med svangerskapet. Jeg er bare så utrolig lei av å bygge opp med 4 puter hver natt og likevel ikke få den mest behagelige søvneno_O
Jeg kommer nok til å bruke den som pute etter graviditeten også :) men nå har jeg alltid likt å sove med dyna mellom bena :)
Ettersom jeg allerede hadde puta så ble det ikke kjøp av pute men det ble kjøp av brystpumpe iallfall! :)

Jeg kjøpte BB hugme relativt tidlig i svangerskapet (uke 13 eller noe) og jeg ELSKER den! Beste investeringen jeg har gjort! Siden dette er første svangerskap, og vi får lyst på iallfall en til, vet jeg at den kommer til å bli brukt igjen. Verdt hver eneste krone!

De jeg kjenner sier den er forferdelig å amme med, så hadde tenkt meg godt om før jeg kjøpte en pute til 1200kr.

De jeg kjenner sier den er forferdelig å amme med, så hadde tenkt meg godt om før jeg kjøpte en pute til 1200kr.
Det kan jeg tro for den er veldig stor, men nå har jeg bestilt (og fått den i posten i dag...lykke!!!:D ) for min egen del. Den skal forhåpentligvis lette trykket på bekkenet og hoftene mine. Har ei Comfort U pute fra før til 2500kr som ble kjøpt for ett par år siden grunnet hofter, men den er ALT for stor og ukomfortabel. Om en er på jakt etter en ammepute er nok ikke bbhugme den beste skulle jeg tro. Men, om en trenger en god og komfortabel avlastningspute for bekken og mage...bbhugme:)

• Liker
Reactions: VHN
Back
Topp