Batch 61 fra Make sure

Mammsn

Glad i forumet
Septemberbarna 2019
Kan Make sure ha glemt fargestoffet i batch 61? :facepalm:
Rfsu tidlig og babyplan er enige om at det er noe på gang, mens alle de (mange) testene jeg har tatt fra Make sure er blanke!
Vi har ikke vært gravide siden jul, å det endte i abort - å disse testene fra Make sure hjelper ikke på kjenner jeg :rolleyes:
Prøver å tenke fornuftig, å at jeg er gravid, men fanken ikke enkelt når MS holder på slik o_O❤️

Testene fra rfsu er fra i går og i dag tidlig, å det er jo fin økning! Testen fra BP er fra i går morges, men det var den siste jeg hadde.

Jeg har tatt to fra MS i dag, ingenting der altså!

Flere som har opplevd lignende?
20250802_102730.jpg
20250803_153654.jpg

Last edited:
Har vært mykje snakk om dei ja, dårlig fargestoff. Så utrulig kjipt at MS har tapt seg sånn, dei var epice for nokre år siden berre❤️

Eg har forøvrig kjøpt mange ulike MS batcher, må berre bli gravid for å få testa dei ut :hilarious:

Har testet batch 61 og den er veldig dårlig! Var halvparten så sterk som en annen batch jeg hadde da jeg testet på samme urin. Det er mao meget mulig den bare er treg her altså :)

Har vært mykje snakk om dei ja, dårlig fargestoff. Så utrulig kjipt at MS har tapt seg sånn, dei var epice for nokre år siden berre❤️

Eg har forøvrig kjøpt mange ulike MS batcher, må berre bli gravid for å få testa dei ut :hilarious:
Ja det er veldig rart egentlig, siden de brukte å være førstevalget! Lykke til med dine batcher ❤️:angelic:

Har testet batch 61 og den er veldig dårlig! Var halvparten så sterk som en annen batch jeg hadde da jeg testet på samme urin. Det er mao meget mulig den bare er treg her altså :)
Tusen takk for at du deler ❤️ Bildet av MS og BP er tatt på samme urin, på lørdag. Skulle jo tro MS hadde økt til nå om ikke annet, slik som at rfsu har økt, men neida:facepalm:

Jeg bare tenker høyt: kan det være at MS krever høyere sensitivitet (mer hcg)..? Ellers vet jeg ikke. Men ser strek på de andre på bildet. Lykke til :Heartpink
Rfsu er en tidlig test, så ja, egentlig krever Make sure litt mer, men tidligere har den brukt å ha dårlig fargestoff, å Make sure var liksom det trygge valget

Nå vurdeeeeeeeerer batch 61 å joine de andre testene :pompus:
IKM i morgen, ser i hvert fall lovende ut i følge rfsu ❤️

20250804_085840.jpg

Nå syns jeg Make Sure er rause altså, både positiv test og økning på samme dag :hilarious: Dog to dager etter de andre!
20250804_094839.jpg

Hvor finner jeg hvilken batch det er? Jeg har to esker med tester og finner ikke noe som kan vise hvilken batch det er?

Hvor finner jeg hvilken batch det er? Jeg har to esker med tester og finner ikke noe som kan vise hvilken batch det er?
Det står under esken, så man kan se før man kjøper. Evt så står det også på de individuelle posene til strimlene. Det står det lot no. som du ser på bildet under
1754638590914.jpeg

Vedlegg

• IMG_8091.jpeg
    IMG_8091.jpeg
    547,7 KB · Visninger: 29
  • IMG_8090.jpeg
    IMG_8090.jpeg
    606,1 KB · Visninger: 28
Jeg hadde kjemisk denne syklusen og fikk rosa strek på batch 61, fikk blødning og har fortsatt å teste fordi mensen ikke var som den pleier. Ikke lenger rosa strek, men får fremdeles skygge på mine 61.

Kjøpte en pakke med batch 27 istad for å teste opp mot hverandre. Riktignok antydning til skygge på begge, men fremdeles sterkere på 61, så den har nok gitt meg litt falske forhåpninger noen dager.
Batch 27 øverst og 61 nederst.

Vedlegg

• 04A820B5-8240-4F95-A803-7B02BA70A478.jpeg
    04A820B5-8240-4F95-A803-7B02BA70A478.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 95
Back
Topp