Batch 61 fra Make sure

Kan Make sure ha glemt fargestoffet i batch 61? :facepalm:
Rfsu tidlig og babyplan er enige om at det er noe på gang, mens alle de (mange) testene jeg har tatt fra Make sure er blanke!
Vi har ikke vært gravide siden jul, å det endte i abort - å disse testene fra Make sure hjelper ikke på kjenner jeg :rolleyes:
Prøver å tenke fornuftig, å at jeg er gravid, men fanken ikke enkelt når MS holder på slik o_O❤️

Testene fra rfsu er fra i går og i dag tidlig, å det er jo fin økning! Testen fra BP er fra i går morges, men det var den siste jeg hadde.

Jeg har tatt to fra MS i dag, ingenting der altså!

Flere som har opplevd lignende?
Vis vedlegget 466316Vis vedlegget 466317
Fortsatte du å teste med MakeSure batch 61? Jeg er tom for batch 11 nå og fortsetter med batch 61. Stresser sånn med at streken er svak selv om jeg er rundt 14 dpo i dag

Fortsatte du å teste med MakeSure batch 61? Jeg er tom for batch 11 nå og fortsetter med batch 61. Stresser sånn med at streken er svak selv om jeg er rundt 14 dpo i dag
Jeg fortsatte med 11. Men skjønte noen dager etterpå at dette ble en kjemisk, så mensen kom 3 dager for sent ❤️ Men 61 var helt latterlig dårlig, å syns egentlig ikke 11 var så mye bedre! Faktisk var rfsu den som viste tidligst resultat denne gangen.

Jeg fortsatte med 11. Men skjønte noen dager etterpå at dette ble en kjemisk, så mensen kom 3 dager for sent ❤️ Men 61 var helt latterlig dårlig, å syns egentlig ikke 11 var så mye bedre! Faktisk var rfsu den som viste tidligst resultat denne gangen.
Så leit!

Jeg har nr 11 og alle ser slik ut når jeg sjekker de etter 3 min. Så snart 8-9-10 minutter har gått blir de HELT blanke. Jeg blir ikke klok! :banghead:

Er ikke alene om å få rare Makesure-resultater i det siste da.. Selv om det er ulik batch.:bookworm: Nei jeg vet ikke.

Vedlegg

• IMG_8321.jpeg
    IMG_8321.jpeg
    684 KB · Visninger: 60
  • IMG_8160.jpeg
    IMG_8160.jpeg
    674,5 KB · Visninger: 64
Jeg har nr 11 og alle ser slik ut når jeg sjekker de etter 3 min. Så snart 8-9-10 minutter har gått blir de HELT blanke. Jeg blir ikke klok! :banghead:

Er ikke alene om å få rare Makesure-resultater i det siste da.. Selv om det er ulik batch.:bookworm: Nei jeg vet ikke.
Ja det er jo helt klart noe der, men ville absolutt prøvd med hvilken som helst annen test, rett og slett

Har opplevd laaangsom stigning med batch/lot 27 jeg, redd for kjemisk da jeg har hatt det før.
Noen andre som har fått svake streker og lite økning med batch 27? Vurderer å kjøpe rfsu eller metode i stedet.

Back
Topp