Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Svømming er en anbefalt aktivitet i svangerskapetBoblebad skal man holde seg unna (overoppheting).
Det har jeg ikke hørt om, og det håper jeg da inderlig ikke siden jeg jobber i basseng.
Jeg er så i tvil, bassenget på jobben kan det til tider være veldig mye rart i vannet da mange ikke helt har kontroll på alt.. Har hittils skyldt på uvi for å slippe, men kan ikke ha uvi for alltids, hehe..
Litt ned i artikkelen står det om svømming. Denne er fra Norsk helseinformatikk. http://nhi.no/graviditetsoraklet/sv...arme-bad-og-badstu-i-svangerskapet-40239.htmlJa, tenkte bare på om det hadde noe å si om det er tidlig i graviditeten eller om det er anbefalt uavhengig av dette..![]()
Litt ned i artikkelen står det om svømming. Denne er fra Norsk helseinformatikk. http://nhi.no/graviditetsoraklet/sv...arme-bad-og-badstu-i-svangerskapet-40239.html
Bør man unngå basseng (klorvann) tidlig i svangerskapet, slik som på slutten? Tenker på fare for infeksjon, evt økt sannsynlighet for SA, eller har det ingen betydning?
Har ikke hørt at man skal unngå boblebad. Jeg dro på spa i uke 38 eller noe sist. Husker jeg ringte føden og spurte om jeg kunne ta boblebad, da lo hun av meg og sa hvorfor ikke?! Så jeg tok boblebad sist, gikk fint det![]()
Les den artikkelen jeg posta lengre opp. Heldigvis går det meste bra! Men det kan være greit å ta sine foeholdsregler.Har ikke hørt at man skal unngå boblebad. Jeg dro på spa i uke 38 eller noe sist. Husker jeg ringte føden og spurte om jeg kunne ta boblebad, da lo hun av meg og sa hvorfor ikke?! Så jeg tok boblebad sist, gikk fint det![]()
Jeg synes jeg leste at dersom man har blødninger skal man unngå og bade. Samme som å unngå sex dersom man blør.
Jeg spurte lege om dette nå nettopp pga ukentlig babysvømming med gutten min, og fikk beskjed om at slimproppen er godt etablert fra uke 4 og at det ikke er noen som helst fare. Men unngå boblebad![]()