basjspm

ORIGINAL: Juletre_

prøver den neste gang, takk [:)] nå fikk jeg i gave en full bleie[:D] kanskje Q-tips som hjalp allikevel [:D] skulle aldri tro man kan bli så glad når man ser bæsj [:D]

Q-tips kan fint ta en time eller to før man ser resultater, men det bruker å fungere på de aller fleste.

Godt å høre at det løste seg, bokstavelig talt [:D]

ORIGINAL: Kleo79

prøver den neste gang, takk [:)] nå fikk jeg i gave en full bleie[:D] kanskje Q-tips som hjalp allikevel [:D] skulle aldri tro man kan bli så glad når man ser bæsj [:D]

Q-tips kan fint ta en time eller to før man ser resultater, men det bruker å fungere på de aller fleste.

Godt å høre at det løste seg, bokstavelig talt [:D]

[:D]

heldig du er:)
har prøvd q-tips, maltekstrakt, men fortsatt ikke noe bæsj...
ga en sviske-saft for 5min. siden.. venter spent:))

huff ... håper det skjer noe snart! her trykket jeg også på magen hans mens han log på stellebordet, sykkelbevegelser. Varmet magen med varm flaske eller man kan bruke varm klut og, men den holder ikke lenge på varmen ... så er det mulighet med den miniklyster i nøden .... krysser fingrene [:)]

ORIGINAL: øssi

heldig du er:)
har prøvd q-tips, maltekstrakt, men fortsatt ikke noe bæsj...
ga en sviske-saft for 5min. siden.. venter spent:))

ORIGINAL: Lagerleder Lågel

Herregud, man vet man er trøtt når man åpner BV og den første tråden som lyser mot meg er "hasjspm"!

Det tok et sekund eller to før jeg skjønte hva det egentlig sto.

*gnir seg i øynene og prøver å våkne...*

Back
Topp