Bartholinitt?

Glad-nyhet :D
Den sprakk av seg selv i dag da vi var ute på shopping. Merket det ikke før jeg kom hjem og det var blod på papiret. Da var det hull på den og jeg skviset ut litt mer puss og blod uten problem.
Fikk ikke ut alt, men kulen er MYE mindre, og jeg har ikke vondt. Så jeg er fornøyd :)
Nå håper jeg resten bare forsvinner også er problemet løst ;)

Wuhuuu!! Kastet litt opp i munnen min nå, men wuhuuu!!! :))
HAHA!!! :D Dere leser på eget ansvar! :p
Sorry det ble mye detaljer men dette skremte vannet av meg. Nå kan jeg roe ned nærvene litt :)

Hehehe denne tråden ble bare fantastisk :hilarious:

Det er vondere føre du tar den enn etterpå :happy:

Hipp hurra, da løste det seg jo!! Haha :D

HAHA!!! :D Dere leser på eget ansvar! :p
Sorry det ble mye detaljer men dette skremte vannet av meg. Nå kan jeg roe ned nærvene litt :)
Jeg klarer ikke å la være å lese heller :)) Er som å se på Fødestuen på tv. Du vet at du kommer til å se ting de ikke får usett, men du MÅ se!! :))

Hehe. Denne tråden er jo bare morsom egentlig. Har ikke hatt til til å lese noe her på BV i helgen. Måtte lese denne tråden i dag, godt det løste seg uten lege hjelp :) Lykke til i morra ;)

Hehe. Denne tråden er jo bare morsom egentlig. Har ikke hatt til til å lese noe her på BV i helgen. Måtte lese denne tråden i dag, godt det løste seg uten lege hjelp :) Lykke til i morra ;)
Hehe!
Glad jeg kan spre litt glede her inne selvom det var panikk-artet for meg mens det foregikk :p

Heldigvis løste problemet seg av seg selv slik problemer jo ofte gjør ;)

Jo takk!! Skal ringe riksen om ca 2 timer og høre hvordan det går med eggene og forhåpentligvis inn noen timer etter det :)

Jeg har også hatt dette. Trodde jo jeg hadde fått kreft første gang, og skulle faktisk til celleprøve for første gang etter et par dager etter jeg oppdaget det. Fastlegen sa det ikke var farlig, men bare en talgklump. Hun stakk hull på den...

Ellers har det skjedd på samme sted et par ganger etterpå. Pleier å ta en varm vaskeklut og holde en stund på, og så klemmer jeg. Pleier å komme ut litt puss først og siste ganga (i fjor) kom det ut en stor halvgjennomsiktig gulgrønn fettklump *excuse details* ;)

Men fy så vondt det gjør med sånne "fitteleppeklumper"
:laughing025

Jeg har også hatt dette. Trodde jo jeg hadde fått kreft første gang, og skulle faktisk til celleprøve for første gang etter et par dager etter jeg oppdaget det. Fastlegen sa det ikke var farlig, men bare en talgklump. Hun stakk hull på den...

Ellers har det skjedd på samme sted et par ganger etterpå. Pleier å ta en varm vaskeklut og holde en stund på, og så klemmer jeg. Pleier å komme ut litt puss først og siste ganga (i fjor) kom det ut en stor halvgjennomsiktig gulgrønn fettklump *excuse details* ;)

Men fy så vondt det gjør med sånne "fitteleppeklumper"
:laughing025

TAKK!! For at du deler :D Ikke sant det er skummelt?! Forstår godt du vurderte kreft jeg. Alt som dukker opp som ikke skal være der er jo noe man blir veldig skeptisk til. Glad legen fiksa den for deg og nå vet vi at om det kommer en klump så er det bare å sprekke den ;) (eller ringe legen i værste fall) ;)

Back
Topp