JennyAngelica
Betatt av forumet
Vet ikke hvordan jeg skal forklare hva de plastret medHva plastret de med?? Det er liksom ikke noe hold der tenker jeg.
Var det vondt etterpå? Puss og blod og sånt?uff uff
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vet ikke hvordan jeg skal forklare hva de plastret medHva plastret de med?? Det er liksom ikke noe hold der tenker jeg.
Var det vondt etterpå? Puss og blod og sånt?uff uff
HAHA!!!Wuhuuu!! Kastet litt opp i munnen min nå, men wuhuuu!!!)
Jeg klarer ikke å la være å lese hellerHAHA!!!Dere leser på eget ansvar!
![]()
Sorry det ble mye detaljer men dette skremte vannet av meg. Nå kan jeg roe ned nærvene litt![]()
HahahahaHaha skjønner ikke hvorfor jeg alltid leser denne tråden mens jeg spiser![]()
Hehe!Hehe. Denne tråden er jo bare morsom egentlig. Har ikke hatt til til å lese noe her på BV i helgen. Måtte lese denne tråden i dag, godt det løste seg uten lege hjelpLykke til i morra
![]()

Jeg har også hatt dette. Trodde jo jeg hadde fått kreft første gang, og skulle faktisk til celleprøve for første gang etter et par dager etter jeg oppdaget det. Fastlegen sa det ikke var farlig, men bare en talgklump. Hun stakk hull på den...
Ellers har det skjedd på samme sted et par ganger etterpå. Pleier å ta en varm vaskeklut og holde en stund på, og så klemmer jeg. Pleier å komme ut litt puss først og siste ganga (i fjor) kom det ut en stor halvgjennomsiktig gulgrønn fettklump *excuse details*
Men fy så vondt det gjør med sånne "fitteleppeklumper"
![]()