Lottamink
Andre møte med forumet
Kom hjem fra sykehuset med lille jenta vår forrige lørdag. Mandag kom og jeg trodde jeg hadde sluppet helt unna de såkalte barseltårene som de sier ofte kommer dag 3 eller 4. Lørdag og søndag hadde vi en del uanmeldt besøk. Mandag begynte det. Jeg gråt for det meste. Usikker ang alt, så inderlig glad i jenta vår og mannen min. Knakk helt sammen spesielt hver gang han var støttende og sa noen fine ord. Grininga har roet seg, men jeg har grått hver dag siden. Er det veldig unormalt? I dag har jeg hatt en kjempefin for-og ettermiddag og følte meg selvsikker og med ny energi. Nå i kveld klarer jeg likevel ikke å la være å grine. Det er ingenting som egentlig burde få meg til å føle slik og alt ligger til rette for at alt skal gå bra fremover. Likevel føler jeg at små ting virker håpløst. Jeg synes det er skummelt å trille vogn, ha henne i bilstol, besøke andre og div.. Jeg har gjort alt likevel og det har så klart gått tilsynelatende bra. Er det noen flere som har det sånn? Kommer det til å gå over?
Takk for svar
Takk for svar