barselstreff?

Hun var her hos meg en gang like etter Theo kom til verden. Jeg hadde bare en sånn "ferdigkake" i skapet, så tenkte jeg skulle slenge den i ovnen. Den ble så klart helt katastrofe, så da måtte jeg lete over frysern om jeg hadde noe der. Fant en pakke boller som jeg varma, og de ble jo selvsagt steinharde. Det skal i hvert fall ikke så mye til å overgå den serveringa til senere, jeg har lagt standarden lavt liksom. :p Jeg koser meg med kokkematen ja! :biggrin
Haha. Så bra at du har senket forventningene ;)

Ja , og det er virkelig veldig veldig koselig :D Preker om alt mulig, leker med bebisene, går på babysang sammens med ett par fra barselgruppa mi.
Herlig måte å bli kjent med nye mennesker :)

Har begynt å treffe en gjeng med augustmødre og babyer nå. Foreløpig har vi bare vært hjemme hos en av oss, hun er kokk og disker opp med god mat og kaker. Jeg får jo helt prestasjonsangst. :p
skjønner eg godt!:P haha:P får prestasjonsangst av å sjå kor strøkent folk har det! altså, til og med leikane som ligger på gulvet ser jo ryddige ut:P

Hun var her hos meg en gang like etter Theo kom til verden. Jeg hadde bare en sånn "ferdigkake" i skapet, så tenkte jeg skulle slenge den i ovnen. Den ble så klart helt katastrofe, så da måtte jeg lete over frysern om jeg hadde noe der. Fant en pakke boller som jeg varma, og de ble jo selvsagt steinharde. Det skal i hvert fall ikke så mye til å overgå den serveringa til senere, jeg har lagt standarden lavt liksom. :p Jeg koser meg med kokkematen ja! :biggrin
hahahaha:P Åååneei, så flaut!!:P Mamma diska opp kaker og boller som eg kunne sette på bordet til barselbesøk ;) Fantastiske mammaen min;) Det skal eg hugse å gjere til svigerinenne mine. altså døtrene til Mrria;)

ja, er jo slik det skal vere;)S kal ikkje vere stress å invitere nokon på besøk :P
Jeg blir stressa av deg jeg! Er du på data? :p Haha. Går så fort i svingene at jeg blir sjokkert hver gang jeg åpner en ny tråd ;) Dyktig!

Godt det ikke bare er meg.... Synes alle andre ser helt avslappa og rolige ut, mens jeg selv føler meg heseblesende og stressa.....

Men, du ser helt sikkert helt rolig og avbalansert ut og sørger for at neste etter deg er dritstresset ;)

Hehe

Kanskje de tror jeg bare har sminket disse flotte røde rosene i kinnene?

Neida, de kommer selvfølgelig av at du har stått ute i kulden en stund å ventet på at noen skulle dukke opp.

Back
Topp