Er dere med i en eller skal dere bli med i en?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vannkopper på nyfødtVet ikke.
Helsestasjonen pleier samle de som fødte samme mnd når de er ca to mnd, men fra i år skal de kanskje gjøre noe annet, så da vet jeg ikke om det blir
Pr nå har jeg ikke kapasitet, hun kan ikke treffe andre babyer på ei ukes tid, hun har vannkopper. Satser på at hun er smittefri innen vi skal på kontoll, det er heldigvis ikke før neste tirsdag. Da bør det være over. I løpet av denne uka, håper jeg
3 uker gammel, maaaange vannkopper, men grei form. vurdert av lege i går, tok turen på legevakta og traff en barnelege. får litt paracet av og til, masse pupp og kos, renser og smører for å unngå infeksjon i de store.Vannkopper på nyfødthadde mareritt om dette i natt.. hvordan går det?
3 uker gammel, maaaange vannkopper, men grei form. vurdert av lege i går, tok turen på legevakta og traff en barnelege. får litt paracet av og til, masse pupp og kos, renser og smører for å unngå infeksjon i de store.Vannkopper på nyfødthadde mareritt om dette i natt.. hvordan går det?
Ring og hør, hvis du har lyst til å være med?Har ikke hørt snakk om barselgruppe her heller... .
Skal på 6 ukerskontroll på fredag så skal høre med HS daRing og hør, hvis du har lyst til å være med?