Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det er sant. Men helsestasjonen her skal vel også ordne med barsel gruppe?hvor i Ullensaker ca hoder du til?
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Jeg er ikke overrasket, rart det skal kreve så mye liksom :/ Aha, ja da bor du litt "ut på landet". Jeg bor i Jessheim så er en smule mer sentralt med tanke på kollektivtrafikkSpurte jordmor, men hun forteller at dem ikke har midler eller kapasitet til å sette sammen en barselgruppe.. sånn har det vært i flere år.. sykt.. hun blir spurt av mange hele tida som ønsker å komme i slike grupper, så er veldig rart..! Bor i Nordkisa. ut på lande, hehe.. enn du ?
Så koseligHei, vi flytter til jessheim 1 augEr super glad hvis jeg kan treffe noen med små der
![]()
t blir koselig uansettSå koseligJeg bor som sagt på Jessheim, så da flytter du nok ikke så langt unna meg. Ekke så stort her, selvom vi er en by
Aha! Så du flytter så langt?De
t blir koselig uansettEr fra landet oppi nord - så alt er nok større enn der jeg er fra;D haha!
Så - hva holder du på med om dagen da?![]()
Åh, så produktive!Aha! Så du flytter så langt?Tja, vi har et stort og fint kjøpesenter ihvertfall, Hihi!
Driver ikke med så mye for tiden, er ikke i jobb pga bekkenløsning. Men har to gutter på 3 og 4 år, når de ikke er i barnehagen så har jeg mye å henge fingrene i
Venter du ditt første barn?
Du verden, produktive familien din ogsåÅh, så produktive!Bra! Venter mitt første barn ja, en liten gutt
Gleder meg sånn. Ble tante til ei lita jente i dag
Alle søskene skal ha på samme år, så i dag ble jeg tante, og 21 november har søstra mi termin, selv har jeg termin den 22 november
spennende;D hehe