Barselgruppe Ullensaker

Leo13

Blir kjent med forumet
Hei hei :)

Siden tilbudet for dette er så dårlig i Ullensaker er jeg nysgjerrig på om det er andre her som er bosatt i Ullensaker med et ønske å komme i gang med en barselgruppe?

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jaha :) hadde planer om å dra sist, mn så røyk bilen :/ kanskje jeg skal prøve å bli med neste gang likavell :D bare tenkte på at senere når gulle er kommet så er det lettere å trille her i området enn å komme seg inn til Oslo.

Ja, det er sant. Men helsestasjonen her skal vel også ordne med barsel gruppe? :) hvor i Ullensaker ca hoder du til? :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Ja, det er sant. Men helsestasjonen her skal vel også ordne med barsel gruppe? :) hvor i Ullensaker ca hoder du til? :)

Spurte jordmor, men hun forteller at dem ikke har midler eller kapasitet til å sette sammen en barselgruppe.. sånn har det vært i flere år.. sykt.. hun blir spurt av mange hele tida som ønsker å komme i slike grupper, så er veldig rart..! Bor i Nordkisa. ut på lande, hehe.. enn du ?

Spurte jordmor, men hun forteller at dem ikke har midler eller kapasitet til å sette sammen en barselgruppe.. sånn har det vært i flere år.. sykt.. hun blir spurt av mange hele tida som ønsker å komme i slike grupper, så er veldig rart..! Bor i Nordkisa. ut på lande, hehe.. enn du ?
Jeg er ikke overrasket, rart det skal kreve så mye liksom :/ Aha, ja da bor du litt "ut på landet". Jeg bor i Jessheim så er en smule mer sentralt med tanke på kollektivtrafikk :)

Hei, vi flytter til jessheim 1 aug:-) Er super glad hvis jeg kan treffe noen med små der:-)

Hei, vi flytter til jessheim 1 aug:-) Er super glad hvis jeg kan treffe noen med små der:-)
Så koselig :) Jeg bor som sagt på Jessheim, så da flytter du nok ikke så langt unna meg. Ekke så stort her, selvom vi er en by :P

De
Så koselig :) Jeg bor som sagt på Jessheim, så da flytter du nok ikke så langt unna meg. Ekke så stort her, selvom vi er en by :p

t blir koselig uansett:-) Er fra landet oppi nord - så alt er nok større enn der jeg er fra;D haha!
Så - hva holder du på med om dagen da? :)

Hvor i nord er du fra? :) så gøy, er fra nord sjøl:) flytta t Jessheim for 8år sia.. nu har vi kjøpt hus 10min unna bare. Skal du ha smått i år eller?:)

Så gøy :) er fa Narvik,så ikke såå langt unna da :) sender en pm :)

De
t blir koselig uansett:-) Er fra landet oppi nord - så alt er nok større enn der jeg er fra;D haha!
Så - hva holder du på med om dagen da? :)
Aha! Så du flytter så langt? :) Tja, vi har et stort og fint kjøpesenter ihvertfall, Hihi! :D Driver ikke med så mye for tiden, er ikke i jobb pga bekkenløsning. Men har to gutter på 3 og 4 år, når de ikke er i barnehagen så har jeg mye å henge fingrene i ;) Venter du ditt første barn? :)

Aha! Så du flytter så langt? :) Tja, vi har et stort og fint kjøpesenter ihvertfall, Hihi! :D Driver ikke med så mye for tiden, er ikke i jobb pga bekkenløsning. Men har to gutter på 3 og 4 år, når de ikke er i barnehagen så har jeg mye å henge fingrene i ;) Venter du ditt første barn? :)

Åh, så produktive!:D Bra! Venter mitt første barn ja, en liten gutt:) Gleder meg sånn. Ble tante til ei lita jente i dag:-) Alle søskene skal ha på samme år, så i dag ble jeg tante, og 21 november har søstra mi termin, selv har jeg termin den 22 november;) spennende;D hehe

Åh, så produktive!:D Bra! Venter mitt første barn ja, en liten gutt:) Gleder meg sånn. Ble tante til ei lita jente i dag:-) Alle søskene skal ha på samme år, så i dag ble jeg tante, og 21 november har søstra mi termin, selv har jeg termin den 22 november;) spennende;D hehe
Du verden, produktive familien din også :D Kanskje du og søstern føder samme dag, hadde vært kult ;)

Back
Topp