Barselgave til far?

Har en mann som kjøper alt han ønsker seg selv. Og ting som klokker, smykker o.l. hater han. Så jeg har kjøpt konsertbillett til han. Vet at dama til en kompis av han kjøpte billett til samme konsert i julegave, så da får han en "frikveld" med gutta hvor han kan kose seg med noen øl og god musikk, noe som jeg tror han kommer til å sette stor pris på :)

Har en mann som kjøper alt han ønsker seg selv. Og ting som klokker, smykker o.l. hater han. Så jeg har kjøpt konsertbillett til han. Vet at dama til en kompis av han kjøpte billett til samme konsert i julegave, så da får han en "frikveld" med gutta hvor han kan kose seg med noen øl og god musikk, noe som jeg tror han kommer til å sette stor pris på :)
Lurt! Bra tips

Han her i huset er typen som påstår han har alt han ønsker og trenger, men kom på at han trenger et par nye solbriller så tror han skal få et kult par solbriller med en lapp på, tror teksten blir noe som at de blir kule når gutta(han og lillegutt) skal på trilletur i finværet.

Det er vanskelig det her! Har vært inne på tanken om å kjøpe en ipad mini, men det er ikke akkurat noe som varer evig heller... tror jeg må bestemme meg for om hav skal få noe han setter stor pris på her og nå (type duppedings av noe slag), eller om han skal få noe han kan ha «for alltid» som kanskje ikke er like moro. Hmm....

Jeg lagde en "pappaboks"
Var faktisk hans ide uten at han vet om det. Vi var for en stund siden og henta noen av apotekpakkene. Og da sa hun på apoteket "kjekt med en sånn fin mammaboks"
Da sa mannen min på tull at han godt kunne tenkt seg en pappaboks
Så uten at han vet det har jeg laget en :) med ulikt innhold som : pappabok, pappakopp, litt godis og snacks, parfyme, service på gitaren hans og nye strenger+plektere, gavekort på kino til den nye star wars filmen kommer i desember :p, og litt annet diverse:) gleder meg til å gi den :)

Jeg fikk ikke noe av han sist og får det nok ikke nå heller:p men er egentlig ikke noe jeg har tenkt over. Mannen min har vært utrolig flink med lillegutt og stått på hjemme når jeg har vært sliten..uoppfordret!;) lurer på om han skal få et par nye solbriller som han var så uheldig å tråkke på når han skulle bære inn den nyinnkjøpte senga her om dagen

For en koselig tråd :) Har fått masse tips til gave til kjæresten som skal bli pappa for første gang. Han har stått på og vært helt fantastisk gjennom det som ble et krevende svangerskap - han fortjener å bli satt pris på :) Det blir en hjemmesnekret "pappaboks", typ førstehjelpskoffert som ble tipset om lenger opp her ;) Gleder meg til å sette igang og til å gi den til han! :D

Han er veldig flink han her også men han får være fornøyd med å få baby og meg tilbake i form etterhvert :P

Back
Topp