Hva er surmelkkake? Jeg har en del surmelk igjen etter at jeg bakte kakemenn tidligere, så er genialt om jeg kan lage en kake av resteneJeg har bakt surmelkkake til frysing i dag! Nam nam!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva er surmelkkake? Jeg har en del surmelk igjen etter at jeg bakte kakemenn tidligere, så er genialt om jeg kan lage en kake av resteneJeg har bakt surmelkkake til frysing i dag! Nam nam!
Sniker fra april... Prinsessekake :-D det er gjærbakst med vailjekrem og kanel inni! Namnam :-DNoen som har tips til hva jeg kan bake å fryse ned for så å ta opp når vi får Barselbesøk ? Både gjærbakst og kake -tips mottas med takk
Har lyst å prøve noe nytt nå som jeg har formiddagene ganske så ledige
Skal bake fylte horn og rundstykker med min farmor i morgen, og boller og kanelsnurrer på fredag med mamma Jeg er ELENDIG på gjærbakst (dreper alltid gjæren), så veldig greit med litt eksperthjelpTenkte å bake skillingsboller og fylte horn ihvertfall
Samme her. Og vaffler feks er enkelt og raskt å fixeJeg gidder ikke bake på forhånd. Fikser noe når det kommer så langt. . Får en del barsellunsj-besøk, så da blir det godt pålegg og stekte (frosne) rundstykker. Tar det på sparket. Er lite flink til å tine opp ting som blir lagt i frysen. Liker det best nybakt