Barselbesøk

Jeg har bakt surmelkkake til frysing i dag! Nam nam!
Hva er surmelkkake? Jeg har en del surmelk igjen etter at jeg bakte kakemenn tidligere, så er genialt om jeg kan lage en kake av restene :D

Har ikke begynt å tenke på om eg skal bake noe men vi skal jo snart flytte så greit å ikke fylle opp fryseren :P

I går lagde jeg horn med ost og skinke og en variant med tacofyll.
Tenkte å lage kardemommemuffins og kladdemuffins. Får se om de holder til gjestene eller ol vi spiser alle selv :P begge muffinsene er kjempeenkle å lage og egner seg godt til frysing :)

Noen som har tips til hva jeg kan bake å fryse ned for så å ta opp når vi får Barselbesøk ? Både gjærbakst og kake -tips mottas med takk :)

Har lyst å prøve noe nytt nå som jeg har formiddagene ganske så ledige :)
Sniker fra april... Prinsessekake :-D det er gjærbakst med vailjekrem og kanel inni! Namnam :-D

Spent på om det blir mye besøk :P men skeptisk til om eg skal lage noe på forhånd :P

Jeg gidder ikke bake på forhånd. Fikser noe når det kommer så langt. ;). Får en del barsellunsj-besøk, så da blir det godt pålegg og stekte (frosne) rundstykker. Tar det på sparket. Er lite flink til å tine opp ting som blir lagt i frysen. Liker det best nybakt ;)

Jeg gidder ikke bake på forhånd. Fikser noe når det kommer så langt. ;). Får en del barsellunsj-besøk, så da blir det godt pålegg og stekte (frosne) rundstykker. Tar det på sparket. Er lite flink til å tine opp ting som blir lagt i frysen. Liker det best nybakt ;)
Samme her. Og vaffler feks er enkelt og raskt å fixe:)

Back
Topp