Hehe nei er jo ikke detJa det tar jeg som en selvfølge, men tviler på de blir værende i flere timer. Er ikke så spennende for en snart toåring å sitte inne på et lite rom![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe nei er jo ikke detJa det tar jeg som en selvfølge, men tviler på de blir værende i flere timer. Er ikke så spennende for en snart toåring å sitte inne på et lite rom![]()
St.olavs er det 3 dager for førstegangs og 2 dager for de som har født før, så lenge alt er ok altså.. Vi måtte dra etter 2 dagerFikk høre av jm (som også jobber på sykehuset der jeg skal føde) at jeg fikk være så lenge jeg trengte det, og de på sykehuset mener også at jeg vil kunne trenge muligens opptil en uke der. Måtte spørre jm for jeg var redd for å bli kastet ut dagen etter liksomVirket ikke som hun tenkte noe videre over eventuell plassmangel heller, håper det ikke blir det, selv om det er høysesong i juli. På barsel hotellet får far være med hele tiden. Jeg skal føde på St. Olavs, vet det er forskjellig fra sted til sted.
Da er det rart at jm sier at man får være så lenge det er behov og ikke blir kasta ut av barsel :/ Jeg skulle ikke bekymre meg for å bli "kasta" ut eller bedt om å dra, sa hun. Det må jo være barselhotellet hun snakket om isåfall!St.olavs er det 3 dager for førstegangs og 2 dager for de som har født før, så lenge alt er ok altså.. Vi måtte dra etter 2 dager![]()
Vi lå på barselhotellet å ser ikke for meg at det var så veldig til rush på oktober men er vel 2 dager de mener en har behov for om det ikke er første barnetDa er det rart at jm sier at man får være så lenge det er behov og ikke blir kasta ut av barsel :/ Jeg skulle ikke bekymre meg for å bli "kasta" ut eller bedt om å dra, sa hun. Det må jo være barselhotellet hun snakket om isåfall!
Jeg dro etter 30 timer sist..Noen som vet hvor raskt man kan dra hjem etter KS?
Samme her! Tre små hjemme fra før, så skal benytte meg av de dagene jeg kan få på sykehuset til å bli kjent med lillebror og lande littJeg ønsker å ha et par dager på sykehuset etter fødsel. Sist drog jeg hjem dagen etter og det gikk fint. Denne gang vil jeg bruke dagene på sykehus til å lade og bli kjent med lillebror. Vet at i det jeg kommer hjem er det full fres....
Jeg måtte være 4 dager.....Noen som vet hvor raskt man kan dra hjem etter KS?
Forrige gang var det hks etter en delvis fødsel, så jeg var veldig sliten...ble på føden fra fredag morgen med igangsetting (lørdag morgen var det KS) til onsdag kveld. Så 4,5 dag etter KS.Jeg måtte være 4 dager.....
Ja, var vel 4,5 døgn her også. Akutt ks tidlig natt til onsdag, fikk reise hjem søndags ettermiddag. Hadde da vært innlagt siden mandag, så var rimelig klar for å dra hjem.Forrige gang var det hks etter en delvis fødsel, så jeg var veldig sliten...ble på føden fra fredag morgen med igangsetting (lørdag morgen var det KS) til onsdag kveld. Så 4,5 dag etter KS.