Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her kan man dra 6 timer etter fødsel.Hjem. Men hvor fort er det lov å dra så sant alt har gått ok?
Spørs om dere får være en hel uke (med mindre det oppstår noen komplikasjoner). Er jo høysesong for fødsler og trangt om plassene.Jeg vil være på barsel/sykehushotellet i allefall ei uke. Tror jeg trenger litt veiledning, oppfølgning og hjelp og rett og slett fred sammen med mannen min før vi reiser hjem og starter den nye tilværelsen![]()
Fikk høre av jm (som også jobber på sykehuset der jeg skal føde) at jeg fikk være så lenge jeg trengte det, og de på sykehuset mener også at jeg vil kunne trenge muligens opptil en uke der. Måtte spørre jm for jeg var redd for å bli kastet ut dagen etter liksomSpørs om dere får være en hel uke (med mindre det oppstår noen komplikasjoner). Er jo høysesong for fødsler og trangt om plassene.
Her er det vel 2-3 dager som er normalen. Og ender man på flermannsrom er det vel ikke så veldig fredelig og rolig (og mannen får kun være der på dagen).
Så fint daFikk høre av jm (som også jobber på sykehuset der jeg skal føde) at jeg fikk være så lenge jeg trengte det, og de på sykehuset mener også at jeg vil kunne trenge muligens opptil en uke der. Måtte spørre jm for jeg var redd for å bli kastet ut dagen etter liksomVirket ikke som hun tenkte noe videre over eventuell plassmangel heller, håper det ikke blir det, selv om det er høysesong i juli. På barsel hotellet får far være med hele tiden. Jeg skal føde på St. Olavs, vet det er forskjellig fra sted til sted.