Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tenker egentlig at jeg kjøper en OK enkeltvogn, også ønsker jeg meg litt en Thule sykkelvogn, og kjøpe til et nyfødtsete i den. Storesøster blir 3 noen måneder etter babyens ankomst. Og håper hun godtar å gå mer. Tenker også at bæretøy blir flittig brukt. Mellom de to eldste er det akkurat 2,5 år, og følte sjelden at jeg savnet tvillingvogn. Eldste sykla/gikk selv. Eller så brukte jeg litt bæretøy på en av de.Om jeg ikke skal selge Trailz, men ønsker søskenvogn. Hva går jeg for da? Eller skal jeg satse på at eldste ser seg fornøyd med å ligge i kurven på Trailz?Hun vil være nesten 2.5 år når mini kommer
![]()
Ikke sant, det er ikke sikkert det blir nødvendig med søskenvogn. Kanskje det dukker opp et søskenbrett som passer til Trailz!Tenker egentlig at jeg kjøper en OK enkeltvogn, også ønsker jeg meg litt en Thule sykkelvogn, og kjøpe til et nyfødtsete i den. Storesøster blir 3 noen måneder etter babyens ankomst. Og håper hun godtar å gå mer. Tenker også at bæretøy blir flittig brukt. Mellom de to eldste er det akkurat 2,5 år, og følte sjelden at jeg savnet tvillingvogn. Eldste sykla/gikk selv. Eller så brukte jeg litt bæretøy på en av de.
Jeg kjøpte som sagt Stokke Trailz, den er absolutt høy og stødig.
Om man kjøper Multi X bag får man en slags sittedel som kan brukes foreldrevendtJeg kjøpte det til vår TFK! Den passet til 15-18 mndr iallfall
Etter det kjennes det mer innafor ut å la de se mot verden.. men siden jeg fortsatt liker å ha muligheten til å ha henne mot meg, satte jeg TFK i barnehagen (med den vanlige store sportsdelen) og kjøpte en pent brukt Stokke Trailz til hjemmebruk
Så fornøyd
Løse fronthjul er genialt på butikker!Jobber i barnehage så er borti en del vogner. Jeg har lyst på en Emmaljunga vogn, som er litt lett å trille og hvor hjula står fast. Orker ikke vinglete hjulde er bare plagsomme
Ja det er sikkert gunstig for noen - for min del som bor landlig til så passet det ikke for mitt brukLøse fronthjul er genialt på butikker!
Vi hadde låsbare hjul foran, slik at vi fikk det beste av begge verdenerJa det er sikkert gunstig for noen - for min del som bor landlig til så passet det ikke for mitt brukjeg ville ikke anbefalt det, men det er jo hver sin smak
![]()

begge vil ha bruk for vogn samtidig. Bare usikker hvor ofte en er alene og må trille med begge samtidigTfk jogger rwist kan du enkelt stille på håndtaket, jeg som er 170 har det ganske vannrett, så jeg tipper en på 190 vil ha lite problem med det, det var mange fine brukte vogner med multi x bag i Osloområdet så jeg, når jeg så etter multi x bag på finnTror det blir Bugaboo! Hadde så lyst på en da storebror ble født i 2011, men da hadde jeg ikke råd til den modellen som var «poppis» den gang. Men nå, med siste kid, så blir det nok! Eneste bwkymringen er om den er veldig lav, mannen er relativt høy (1.91 cm)?
men jeg ville nå gått på barnas hus og testa de forskjellige vognene, så sier dere at dere må tenke på saken også kjøper dere brukt om dere vil det 
Det er ett helt annet understellMen er ikke NTX ganske lik?
Jeg har også Uppababy Vista V2. Tenker også at det sikkert ikke er så ofte de bruker vogn på likt, så tenker å teste å bruke den som søskenvognVi har Uppababy vista v2 som vi bruker til minste her. Denne kan gjøres om til søskenvogn. Veldig usikker om jeg skal gå for det eller finne en søskenvogn som ser litt mer praktisk utbegge vil ha bruk for vogn samtidig. Bare usikker hvor ofte en er alene og må trille med begge samtidig

Ahaaaaaa. Har ikke så mye erfaring med EmmajungaDet er ett helt annet understell
Noen som har noe erfaringer rundt ergonomisk sittedel og klassisk sittedel på sportsvogndel?