Tvert imot skulle jeg si at dette er en av få vogner som passer til så høye menn

mannen her er 2 meter og bugaboo kan han trille uten å sparke borti understellet. Om det er vogner hvor bag og/eller sittedel er høyere plassert, så er ikke håndtaket langt nok til at man unngår å sparke borti vogna. Men, nå kan de siste 9 cm fra 191 til 2m også faktisk være avgjørende for det med å sparke borti, så du kan evt også sjekke ut Uppababy vista V2. Der er bag og sittedel høyt plassert. Men håndtaket kan faktisk ikke trekkes ut så veldig langt, så mannen her sparka borti handlekurven under da han gikk. Det samme gjaldt Emmaljunga nxt90 som heller ikke hadde langt nok håndtak.
Så - med en høy forelder skulle jeg si det viktigste er trillekomfort, og langt nok håndtak. Ikke nødvendigvis og bag eller sittedel er lav eller høy. En som er så lang må for bøye seg en del i hverdagen lell

De vognene som mannen har likt best å trille og som har vært lange nok i håndtaket for han er Bugaboo, Tfk Mono kombi og Thule urban glide, Babyjogger city mini GT og elite.

Vi har ikke prøvd Cybex, men jeg tror kanskje disse kunne fungert også. Britax har generelt vogner med kort og lite justerbart håndtak i lengden. Stokke trailz som nå ikke lenger finnes som ny vogn, kunne nok ogås fungert, men den var ikke aktuel for oss da den tar mye plass både oppslått og sammenlagt.
En del vogner har litt lav sittedel og bag for at vogna skal være stabil nok når håndtaket trekkes ut i lengden, men i hverdagen synes ikke noen av oss at dette egentlig har medført noen stor utfordring.