Barnevogns-frustrasjon

Tenker på emmaljunga city cross

Her må nok lillesøster/-bror belage seg på å arve vogna til storesøster. Hun har TFK jogster twist. Blir å kjøpe ny bag, er vist kommet til en multibag som kan snus.

Termin Januar 2015
MA uke 12 2013
Prinsesse født Oktober 2012 ❤
MA uke 13 2012

Vi har veldig lyst på emmaljunga super nitro, perfekt på alle måter utenat den er litt stor i bil.
ellers blir det nok easywalker quatro

gubben får velge denne gang, vil involvere han:)

Vi kjøpte ny til storebror i -12 og den er som ny fortsatt. En TFK joggster twist :) og så har vi en Babyjogger city mini til storebror hvis det blir behov for det. Tror ikke jeg orker tvillingvogn pga plassen...

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Har en emmaljunga edge duo, og TFK joggtwister veldig fornøgd med begge vognene!! :-) Har og fått taki en sånn retrovogn som jeg skal bruke finere anledningere ;-)

Termin 4.januar ❤

Har mer eller mindre bestemt oss for Emmaljunga Edge duo:)

Termin 4. Januar:)

Her var alt nytt til førstemann, noe nytt til andremann og alt brukt til tredjemann (tror jeg)! Vi har så mange andre utgifter ift det siste barnet som vi bråbestemte oss for (bytte biler, hus etterhvert osv, skaffe alt vi har gitt bort /solgt på nytt...) at vi nok går for mye brukt. Aner ikke hvilken vogn vi havner på , men godt mulig det blir en emmaljunga av noe slag. Det pleier jo å være mange av de på Finn også :)

Her var alt nytt til førstemann, noe nytt til andremann og alt brukt til tredjemann (tror jeg)! Vi har så mange andre utgifter ift det siste barnet som vi bråbestemte oss for (bytte biler, hus etterhvert osv, skaffe alt vi har gitt bort /solgt på nytt...) at vi nok går for mye brukt. Aner ikke hvilken vogn vi havner på , men godt mulig det blir en emmaljunga av noe slag. Det pleier jo å være mange av de på Finn også :)
Ja det er genialt å bruke mye brukt. Vi har masse klær ifra bonus-storebror som småen har arvet, så vi handler svært sjeldent klær f.eks :) Enkelte ting er genialt å bruke om igjen, men jeg skulle ønske vi hadde kjøpt oss den første vogna! Jaja, vi får nå gjort det nå :)

Back
Topp