Barnevognkaos!!?

Men går ikke denne vendbare sittedelen til TRK bare til 9 kg?
 
9 kg liggende og 13 kg sittende i multi x bagen til TFK.
 
jeg har bare ett barn men har rukket å fått litt erfaring på det området alikavel :-P

begynte med en eldre simovogn, og ja bagen er kjempestor og fin men guri for en tung vogn! så den kvittet vi med oss fort.

så kjøpe jeg en ny emmaljunga city cross vogn og den HATET gutten min fra første stund! bagen er riktignok liten og lett og praktisk å ta av å på , men hverken den eller  sportsbagen falt i smak for gutten min, måtte faktisk bære gutten samtidig som jeg trillet vogna for han bare skrek når han måtte sitte i sportsdelen.
ikke likte jeg sportsdelen heller, syns den var stor og lefsete, og selene er aaaalt for langt oppe på ryggen.regntrekket til emmaljunga er stort og stygt, og passer hverken til sprortsdelen eller  bagen!
emmajunga var en lett vogn å trille på sommer og vår føre, og hvis det var brøytene snøveier. men gud den var tung på slafsete føre! så alt i alt så var ikke dette vognen for oss så den ble solgt relativt fort den og..

neste vogn var en brukt basson baby, men den var like tung som simo. bruker den som barnehagevogn nå siden sportsdelen er stor og god.

har i de siste vognene variert mellom to joggevogner og en reisevogn ( baby jogger mini city, og den kan virkelig anbeafales som reisevogn!!! :-D har brukt den som en bruksvogn til gutten i vår og sommer ) 

Nå har vi fått tak oss i en bugaboo camelion og den ELSKER jeg! gutten min sitter så fint i sportsdelen  og den er en drøm å trille i byen. er sikkert en typisk byvogn men den oppfyller alle mine kriterier så her er vi super fornøyd med den! gutten min som i sine 2 år altid har nektet å sove i vogn ELSKER å sove i den! har babybagen til den og, men har ingen erfaring med den ennå, men regner med at jeg bir fornøyd med den og..
Bugabooen er pen å se på, stram fin sportsdel, barnet kan sitte begge veier ( STORT +) kjempelett å kjøre, en drøm å shoppe med :-P ( kan virkelig snu denne på femøringen) hjulene kan låses og du kan bytte de små forhjulene med vinterhjul :-) så for oss er det den perfekte vogna

men hver til sin smak og ikke minst bruk. lykke til i utvelgelsen, her fikk du i alle fall min erfaring med vognene.. hilsen hun som bedyret at hun bare skulle ha EN vogn i hele vognperioden!   hehe  
 
Back
Topp