Barnevogner

Samboer er ca 2m,= ligger ann til lange barn som vil sinat lang liggedel var også en viktig greie for oss. Vi har å Maxicosi sin YP vogn, den er høy nok for han og lang nok for baby:)

@LizzieBennet Vi har hatt Stokke trailz i 9 år (!) og den er virkelig en arbeidshest. Har til og med puttet storesøster i varekurven under (da hun var 6-7 år og var sliten på tur) og det tålte den fint. :cat: Stoffet er helt og pent på varevogn og sitte- og liggedel selv om den var brukt i bhg i to omganger. Ingen knirking eller reparasjoner. Vi bor i skogen så den var fin på ulendt terreng så vel som i byen, både tørt og vått og på mye snø <3 Var virkelig fornøyd med den vogna! Nå er jeg lav (160) men det gikk fint her. Jeg kunne se baby uten å måtte bøye meg ned :D Mannen er 186 og den funket fint for han også. Eneste ulempen er at kalesjen kunne gått enda lengre ned (vi kjøpte bare billig forlenger for bruk når det var mye sol så det gikk bra). Ser at mange av dagens vogner har større kalesje.

Nå vil jeg teste ny vogn så vurderer å gå for britax smile 5z. Noen med erfaring? Med den eller annen britax? :Heartred:cat:
Sniker her inne, vi har også Stokke trailz ❤️ har prøvd 15-16 vogner før vi fikk tak i denne for noen år siden, og det var først da behovet for å teste masse vogner gikk over.
En av vognene jeg hadde før trailz var Britax sm!le 3, jeg synes den var skranglete på ulendt terreng og liggedelen var helt vilt liten med vinterpose i. Hadde liten baby da, men det hadde aldri gått med førstemann som var 63cm ved 10 uker. Til han hadde vi Uppababy Vista før vi bytta til bugaboo fox som hadde enorm liggedel i forhold.
Poenget er vel bare at jeg foretrekker trailz :happy: Vi har nyeste modell med lang kalesje og helsort understell, synes den er veldig fin.

Ble til at vi kjøpte nå under Black Friday/Week. Så ble en Cybex E-priam på oss.

Back
Topp