Mannen min er egentlig ikke så engasjert i hverken avgjørelser eller innkjøp. Jeg bestiller, han betaler... happy wife happy life
I dag spurte jeg om han ville bli med å se på vogner i ferien, så lo han godt og sa: "jeg betaler, men da regner jeg med jeg har gjort min del av den oppgaven"
Ja, så tar han den tonen har jeg jammen meg frie tøyler. Hvilke vogn er desidert best og ikke minst pen å se på, lett å håndtere og ikke alt for tung.
Vi kjører romslige biler, men vurderer uansett å bytte ut bilen.
I dag spurte jeg om han ville bli med å se på vogner i ferien, så lo han godt og sa: "jeg betaler, men da regner jeg med jeg har gjort min del av den oppgaven"
Ja, så tar han den tonen har jeg jammen meg frie tøyler. Hvilke vogn er desidert best og ikke minst pen å se på, lett å håndtere og ikke alt for tung.
Vi kjører romslige biler, men vurderer uansett å bytte ut bilen.
Vil han gå turer i skogen eller jogge, så kan jo det være en helt annen vogn enn om han liker bylivet? Menn, altså
Jeg hadde gjort det samme som deg, og tenkt bare på hva JEG ønsket meg og trengte

Har jo både søskenbrett og bilstolfeste som passer den også.

Samboeren min har også noen kollegaer som nylig har fått unge og sagt at det er sistemann, så må høre litt rundt etterhvert.