Barnevogner og bilstoler med tilbehør?

De fleste babyer er klar for å gå over til sittedelen når de begynner å sitte, men i en overgang er det noen som kjøper en liten pute for å ha i bag-delen. Like greit å kjøpe en liten pute som er egnet til det om ikke bag-delen har mulighet til å sette opp ryggen. Vi hadde emmaljunga med slik mulighet, men her ble pute brukt i stedet. Men her måtte jeg gå over til sittedel allerede ved 5-mnd. etter avtale med lege :)
Takk, da fikk jeg svar på akkurat det jeg lurte på :Heartred det er mao ikke hva som skal være avgjørende :happy:

Vdr barnevogner;
Er det noe poeng i at baby skal kunne sitte i bag-delen, eller er dette en funksjon som «aldri» er i bruk?
Gikk forbi BarnasHus i dag, og svingte innom for å begynne og orientere meg om vogner og bilseter, og lærte da at av de vognene de hadde inne, så er det bare EmmaLjunga som har mulighet til å sette opp ryggen i bagen.
Noen som har noen tanker om dette?
Jeg har sett på tiktok at noen bruker nyfødt-setet til tripp trapp stolen i bag-delen på vogna når baby begynner å vil se ut, men ikke er helt i stand til å sitte selv enda :happy093

Back
Topp