Charlotte25
Andre møte med forumet
Vi har emmaljunga Edge duo med sving hjul til storesøster og er super fornøyd
så når neste mann kommer nå, kommer vi til å kjøpe en brukt vogn vi han ha i bhg til største frøkna 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
City Cross er vesentlig lettere, jaJeg vil ha en Emmaljunga, enten city cross eller edge duo. Syns de er fine, og alle som har dem er fornøyde. City crossen er jo lett også.
Off topic, men blir så glad når jeg ser degSlenger meg med her. Ikke noe fornuftig å bidra med, for går rundt og tenker og funderer og tenker og funderer... Har egentlig ikke så mange krav til vogna, men usikker på om jeg får alt i en. Føler at to vogner ikke vits her i huset. Tidligere ble de brukt bare 2 års tid.
Krav: - Stabil!!! Er ofte på turer i ulendt terreng.
- Må fungere i snø og slaps.
- Må være lett å bruke på butikken. Vil ikke ha tung vogn når jeg shopper, for da kan jeg like godt være hjemme. Pes. (Er under utredning for ME, derfor dette kriteriet...)
- Vil gjerne ha vendbart sete. Vil se barnet mitt.
Ellers er det egentlig det samme for meg. Ja, vil heller ikke har en slik futuristisk utseende. Har egntlig tenkt på TFK, for den virker perfekt. Men så er det stabiliteten til 3-hjulingen da. Emmaljuinga virker som den knallfine vognen også. Men så er det fremkommeligheten på trange plasser, som feks klesbutikker. Ser det er 4-hjulinger med svingbare hjul, men de virker så små og spede. Hvordan er de i snø og slaps? Ønsker også mulighet til å feste bilstol. Tenker det er praktisk når man tar bussen til shopping. 1/2time i buss i 80-sone uten sete er egentlig uaktuelt. Noen som har noen ide om vogna for meg? Godt vi har god tid til å finne ut....
Tror jeg slenger dette spørsmålet ut på hovedforumet også...