Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Trone
Emmaljunga citycross [:D][:D][:D]
ORIGINAL: *snart2barnsmor*
Denne har jeg også, med city bagen [:D] ELSKER vogna!!!!! Snuppa på 2,5 bruker den enda hun når vi skal bruke vogn[8D] Er kjempelett og god. Er fire hjul da, men det var et MUST for meg for firhjulinger ER sikrere enn trehjulinger[;)] Det sa de faktisk der jeg kjøpte vognen også. Mye mer stabilitet i en firhjuling enn tre[;)]
ORIGINAL: GripDagen
ogaå bedre lagrings plass på først nevnte, hm.. dette er fryktelig vanskelig syns jegORIGINAL: Trone
ORIGINAL: *snart2barnsmor*
Denne har jeg også, med city bagen [:D] ELSKER vogna!!!!! Snuppa på 2,5 bruker den enda hun når vi skal bruke vogn[8D] Er kjempelett og god. Er fire hjul da, men det var et MUST for meg for firhjulinger ER sikrere enn trehjulinger[;)] Det sa de faktisk der jeg kjøpte vognen også. Mye mer stabilitet i en firhjuling enn tre[;)]
Ja, absolutt! Er ikke aktuelt i det hele tatt å ha trehjuling. Ikke om vi så får den i gave eller vinner eller hva det måtte være. Skjer ikke at jeg setter mine barn i en slik vogn.. Samboern har aldri skjønt hvorfor det er så forskjell, for han har hørt så mye bra(????) om de. Så i går når vi var i en vognbutikk så fikk jeg han til å svinge fort rundt omkring i butikken med ei dukke oppi. Husker ikke hvor mange ganger vognen holdt på å tippe og dukka faktisk falt ut. Noen ganger svingte han bare helt vanlig med vognen og den holdt på å tippe. No way om jeg tror at denne er trygg..
Lurer veldig på hvordan dere kjører vogn. Høres ut som dere er formel1 sjåfører.
Anyway, jeg skal nok ha 3 hjuling. Mest sannsynlig en TFK Joggster twist. Liker å kunne svinge vogna i sted for å dytte over 20 kg rett fram hele turen fordi den er så vanskelig å styre. Har gått turer med emmaljunga og syns de er sinnsykt tunge å dytte, styre og løfte. De er fine og veldig solide men skal jo brukes også. Vi har en avensis så har ikke akkurat lite bagasje rom og plass i bilen er egentlig ikke et viktig kriterie, men gjør ikke noe at den tar mindre plass og er lettere. Liker også det at du kan trille fint både på snø og vanlig føre fordi hjulene er store og at det er en flott vogn å trille inne på senter etc ved shopping. Kommer nok ikke til å la en liten baby ligge alene uten oppsyn i noen vogn.
Pluss at den er en av de vognene med størst plass i sportsdelen.