Barnevogn

Er det noen som har erfaring med Quinny vogner? Jeg kan få en vogn, men aner ikke hvordan den er på vinterføre...

Vi skal ha emmaljunga egde duo. må bare bli enige om farge [;)] syns den er utrolig god å trille og ellers utrolig praktisk. Alle som har den er fornøyd. Vi har ikke bil og vognen blir vårt eneste fremkomstmiddel, derfor er den utrolig viktig for oss. Vet at den er tung, men vi er så sterke atte ;)

Vi skal bruke simo'n vår fra forrige[:)]
Veldig fornøyd med den asså.
Så har vi kjøpt en søskenvogn brukt på finn som jeg kan bruke hvis jeg er alene med begge to.[;)]

Vi hadde egentlig bestemt oss for en Quinny, (ser jo veldig fin ut) men etterhvert har vi lest og hørt så mye negativt om denne vogna (barnevognguiden).. så den tror jeg vi dropper.  Den skal visst være liten...

Har absolutt ikke bestemt meg enda.. Og skal ikke kjøpe riktig enda heller [:D]
Bor heldigvis nærrme nordby og svinesund hvor det er noen bra butikker med vogner. Så tar en tur dit når den tid kommer[:D]

simo.. husker ikke hele navnet.. combi vogn:)

GripDagen,: Liker å kunne svinge vogna i sted for å dytte over 20 kg rett fram hele turen fordi den er så vanskelig å styre. Helt eing! Derfor er jeg veldig for 3-hjulinger.

Men så er jo problemet dette.. Mannen min er helt fast bestemt på at vi må ha en vogn som må kunne vendes både mot oss og fra oss. Dette skal visst være bra for barnet, trygt å kunne se mor osv...
Men det er det faktisk litt forskjellige meninger om. Barnet liker å se og utforske når det sitter vendt fra deg osv..

Er det så viktig at barnet må sitte mot mor hele tiden?

Har vært ute å sett men har ikke bestemt oss. Men det blir nok en Emmaljungavogn. Jobbe i barnehagen og opplever at vognan med tre hjul og vogna med bevegelige hjul virker upraktisk. Emmaljungavognan virker solid og sikker også ved mye bruk. Trenger en vogn som man kan ta seg fram med på all slags føre siden vi bor her oppe i nord, der snøen ligg lenge og det kan være mye snø på veiene.

Jeg har fått en Basson baby av en venninne av meg. en -04 mod tror jeg. pluss at jeg har en easywalker vogn, skal kjøpe bag til den så har jeg to [;)]

ORIGINAL: Trone

Emmaljunga citycross [:D][:D][:D]

Den kjøpte vi også til førstemann. Har vært superfornøyde og så kom den ut best i test i barnevogntesten i Foreldre og barn!!

Med city crossen har du mulighet for å snu både bagen og sportsdelen begge veier. Den løftes lett av og klikkes på igjen. Håndtaket derimot er ikke vendbart. City crossen veier ikke mer enn 11 kg faktisk.

Back
Topp