Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har hatt to stk Priam og hatt ekstremt mange vogner men vært mest fornøyd med den så regner med det blir det igjenVeldig tidlig, men jeg sikler på barnevogner allerede… Har Bugaboo fox, og har veldig lyst på cybex epriam eller priam denne gang![]()
Må nok blir priam her også, ser det ikke går å ha søskenbrett på epriamHar hatt to stk Priam og hatt ekstremt mange vogner men vært mest fornøyd med den så regner med det blir det igjen![]()
Elsker Bugaboo fox etter nr1, så skal bruke den med nr 2 også![]()
Dere med bugaboo, hvilken stelleveske/organizer har dere til vognen? Er ikke helt fan av bugaboo sineVi har bugaboo fox og har vært kjempefornøyd så vi bruker nok den til nr 2 også! Regner med mini er ferdig med vogna til mai![]()
Jeg har Bugaboo sin organizer, liker den godtDere med bugaboo, hvilken stelleveske/organizer har dere til vognen? Er ikke helt fan av bugaboo sine
Da er sikkert emmaljunga perfekt for deg! Her har jeg en liten bil og vognen må mye ut og inn av bilen, derfor vil jeg ha ei nett og lett vognJeg er gravid for første gang og føler meg rett og slett litt gammeldags når jeg nå skal sette meg inn i barnevogn-verdenen For er ikke alle vogner nå bare små og "sporty"? Søsteren min har f.eks. Emmaljunga edge duo og jeg liker å trille den, men sånne eller lignende vogner er jo ikke å få kjøpt lenger... Hadde lyst på en stor og stødig, for jeg skal uansett ikke ha den med meg i bilen.
Vi kjøpte Emmaljunga mondial de luxe brukt! Den er stor å stødig og en drøm å trille med, men ikke så praktisk mtp inn og ut av bilen osv også er de en del tyngre. Siden du ikke skal ha vognen med deg i bilen trenger du ikke å stresse med detJeg er gravid for første gang og føler meg rett og slett litt gammeldags når jeg nå skal sette meg inn i barnevogn-verdenen For er ikke alle vogner nå bare små og "sporty"? Søsteren min har f.eks. Emmaljunga edge duo og jeg liker å trille den, men sånne eller lignende vogner er jo ikke å få kjøpt lenger... Hadde lyst på en stor og stødig, for jeg skal uansett ikke ha den med meg i bilen.

Vi får se om vi finner noe brukt, ja - ser det ligger en del på finnVi kjøpte Emmaljunga mondial de luxe brukt! Den er stor å stødig og en drøm å trille med, men ikke så praktisk mtp inn og ut av bilen osv også er de en del tyngre. Siden du ikke skal ha vognen med deg i bilen trenger du ikke å stresse med det![]()
Er ulempen med de eldre modellene til emmaljunga. Jeg liker den selv om den er stor og tung fordi den er så stabil og babydelen kan brukes lenger fordi den er så romsligVi får se om vi finner noe brukt, ja - ser det ligger en del på finn"Stor og tung" høres liksom ubetinget negativt ut, men til mitt behov er det nesten bare bra om den er litt stor og tung Men nå googlet jeg e-priam, og elektrisk hjelp i bakkene hørtes jo ut som en drøm også da Blir veldig enten-eller for meg nå, heldigvis lang tid igjen å bestemme meg på
Men om noen ser etter erfaringer med en av de tre er det bare å rope ut. ^^,Har en gammel Emmaljunga som jeg kjøpte for 500 kr til førstemann, den har overlevd mange barn og er fortsatt kjempegod, men liker å trille tfk joggster twist vogna bedre, elsker den vogna, den har gode brede hjul, så man kan trille den på snø, i ulent terreng, i trange butikker, grusvei osv, og håndbremsen er knall, man får også søskensete til den, så jeg slipper ha søskenvogn når mellomste er nesten to. Den blir forsåvidt ganske liten da man slår den sammen, så den trenger ikke ta så mye plass hjemme, og muliX bag er genial. Samtidig som sittedelen er romslig å passer lenge tilfelle man får en unge som har behov for å sove på dagen lenge, eller man ikke har bil og vil bruke vogna lengeJeg er gravid for første gang og føler meg rett og slett litt gammeldags når jeg nå skal sette meg inn i barnevogn-verdenen For er ikke alle vogner nå bare små og "sporty"? Søsteren min har f.eks. Emmaljunga edge duo og jeg liker å trille den, men sånne eller lignende vogner er jo ikke å få kjøpt lenger... Hadde lyst på en stor og stødig, for jeg skal uansett ikke ha den med meg i bilen.
Og her er det mye snø. Det ble derfor ikke mange turene ut. Vi kjøpe en joggevogn fra thule for å bedre komme oss fram i snøen. Den har 3 hjul. Funker ypperlig! Har derfor kjøpt bagdelen til denne nå som vi venter nr 2
Vi kjøpte Emmaljunga mondial de luxe brukt! Den er stor å stødig og en drøm å trille med, men ikke så praktisk mtp inn og ut av bilen osv også er de en del tyngre. Siden du ikke skal ha vognen med deg i bilen trenger du ikke å stresse med det![]()
Vi kjøpte ny emmaljunga nxt90 de luxe med forrige,veldig fornøyd, stødig og fin vogn! Litt tyngre enn andre vogner, men da får man bare litt ekstra trening. Kommer til å bruke den nå ogsåVi får se om vi finner noe brukt, ja - ser det ligger en del på finn"Stor og tung" høres liksom ubetinget negativt ut, men til mitt behov er det nesten bare bra om den er litt stor og tung Men nå googlet jeg e-priam, og elektrisk hjelp i bakkene hørtes jo ut som en drøm også da Blir veldig enten-eller for meg nå, heldigvis lang tid igjen å bestemme meg på

Minuset med de store og tunge er nettopp det, hehe. De er veldig tungeJeg er gravid for første gang og føler meg rett og slett litt gammeldags når jeg nå skal sette meg inn i barnevogn-verdenen For er ikke alle vogner nå bare små og "sporty"? Søsteren min har f.eks. Emmaljunga edge duo og jeg liker å trille den, men sånne eller lignende vogner er jo ikke å få kjøpt lenger... Hadde lyst på en stor og stødig, for jeg skal uansett ikke ha den med meg i bilen.
Må bare legge til at trehjulsvogn som tfk og Thule er ganske stødig, og jeg vil si er en mellomting mellom de tunge klumpete klassiske vognene og de nye fancy vognene som jeg synes iallefall mange av de er helt grusomme å trille på grus og snø (jobbet i barnehage der vi måtte trille alle sovevognene et lite stykke HVER DAG)Jeg er gravid for første gang og føler meg rett og slett litt gammeldags når jeg nå skal sette meg inn i barnevogn-verdenen For er ikke alle vogner nå bare små og "sporty"? Søsteren min har f.eks. Emmaljunga edge duo og jeg liker å trille den, men sånne eller lignende vogner er jo ikke å få kjøpt lenger... Hadde lyst på en stor og stødig, for jeg skal uansett ikke ha den med meg i bilen.
Haha ja de er veldig tunge opp bakkene og lange turer spesielt når det er snø. I begynnelsen er baby så lett så da er det egentlig vekten på vognen man dytter, vi bor på toppen av et "fjell" så ble tunge turer hver dag, men så på det som en treningsøkt. Når ungen ble større skaffet vi oss thule vognen som var lettere å gå på aktive turer. Så ble den andre vognen barnehage sove vogn. Men som du sier så er det smak og behag hva man liker og er villig til ofre for det man ønsker /preferanserMinuset med de store og tunge er nettopp det, hehe. De er veldig tunge
Så når man får bratte bakker, litt slaps/snø eller når ungen blir større er det ganske treningsøkt om man går mange lange turer.
Jeg har hatt ekstremt mange vogner over de siste 13 årene og har hatt alle typer. Jeg vet hva jeg liker, men det er så ulike behov og meninger at det er vanskelig å anbefale egentligkommer sånn an på hvordan hverdagen sin, hvor mye og hvor lange turer går man, hvor går man tur, bruk i bil, handler man med vognen, hvordan er den som kjører sin helse og høyde, hvor lenge tenker man bruke vogn, og hvor bor man/klima osv. Noen er også fornøyde med det meste, mens andre er mer kresne, hehe. Noen har de mest til pynt og på cafe, noen kjører de i fjøset
![]()