Barnevogn

Enlitenspire

Flørter med forumet
Kan jeg spørre om dere så smått har begynt å tenke på barnevogn? Vurderer Easywalker Harvey 2 her (brukt). Noen som har erfaringer med den? Eller andre gode tips? Liker veldig godt trillekomforten til Mountain buggy, men vil ha vendbar sittedel den første tiden, så får en heller skifte etter hvert...
 
Vi har bestemt oss for Britax smile 5Z :D syns den du vurderer virker også veldig bra! Prøvekjørte den ifjor engang. Virker til å være god til å trille.
 
Vi går for hartan rock it :)
 
Vi har Thule Sleek med fire hjul, fra førstemann ;) Blir nok å bruke den igjen, men vurderer også å kjøpe en brukt Baby jogger med trehjul for å bruke mer i terreng osv.
 
Prøvde Bugaboo fox 5 og Cybex priam hos Barnas hus i dag. Begge blir for lave for meg. Prøvde også Thule urban glide 2 (sportsvogn) og den var nydelig å trille. Kjenner det ultimate hadde vært bagdelen til Stokke trailz og sportsdelen til thule eller tfk (håndbrems er et must der vi bor)! Dette er en jungel...
 
Prøvde Bugaboo fox 5 og Cybex priam hos Barnas hus i dag. Begge blir for lave for meg. Prøvde også Thule urban glide 2 (sportsvogn) og den var nydelig å trille. Kjenner det ultimate hadde vært bagdelen til Stokke trailz og sportsdelen til thule eller tfk (håndbrems er et must der vi bor)! Dette er en jungel...
Hvor høy er du?
 
Kan jeg spørre om dere så smått har begynt å tenke på barnevogn? Vurderer Easywalker Harvey 2 her (brukt). Noen som har erfaringer med den? Eller andre gode tips? Liker veldig godt trillekomforten til Mountain buggy, men vil ha vendbar sittedel den første tiden, så får en heller skifte etter hvert...
Superfornøyd med Easywalker Harvey 2! Absolutt favoritten til både meg og mannen. Har dog kjøpt søskenvogn nå pga to tette. Har likevel foreløpig ikke klart å legge Harvey’en ut for salg enda, selv om det har vært planen. Vanskelig å gi slipp på den.
 
Var å sjekket ut de nye emmaljunga-vognene før helgen, og dempingen er jo SÅ mye bedre enn før?? Var fast bestemt på at emmaljunga var uaktuelt etter nxt90 med forrige, men altså det var ingen andre vogner i butikken med bedre demping:eek:
 
Vet du om den kan justeres. Lest at den passer bra for de som er høye, men jeg er 164 så lurer på om den da blir for høy for meg.
Håndtaket kan justeres ved at det kan vinkles. Både jeg og mannen er lave (160 og 178 cm) og vi liker den godt begge to.
 
Vet du om den kan justeres. Lest at den passer bra for de som er høye, men jeg er 164 så lurer på om den da blir for høy for meg.
Håndtaket kan vinkles. Helt genialt når søsken skal trille og ikke minst for å dytte vogna i oppoverbakker.
 
Å så bra :D vet du om den kan prøves i butikk? Eller må man bare bestille på nett? Bor i Oslo-området
Har ikke sett den i butikk, men jeg bor ikke i Oslo,
 
Superfornøyd med Easywalker Harvey 2! Absolutt favoritten til både meg og mannen. Har dog kjøpt søskenvogn nå pga to tette. Har likevel foreløpig ikke klart å legge Harvey’en ut for salg enda, selv om det har vært planen. Vanskelig å gi slipp på den.
Kan jeg spørre hvordan du syns den er på grus og i snø? Og blir sittedelen raskt utvokst?
 
Back
Topp