Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her! Den er så utrolig fin.Har kjøpt vogn! Ble Emmaljunga NXT90 2023 modellen
Noen som har hørt noe eller har erfaring med Emmaljunga alu s? Tror kanskje den er ny!
Er det noen her som har erfaring med Thule urban glide 2? Hvordan er den på vinterføre?
Tusen takk for utfyllende svar. Da høres det ut som at jeg har funnet noe som kan fungere til vårt bruk. Skal absolutt sjekke ut Tfk mono kombi, for et stort minus med Thule er jo at sittedelen ikke er vendbar. Vet du forresten om det finnes noe skaft stormtrekk til Thule sin sittedel?Den er det beste som finnes på vinterføre synes jeg, sammen med Tfk Mono kombi! En av de beste vognene jeg har trillet. Veldig god offroad og på snøføre.
Den store ulempen med denne er mangel på vendbar sittedel, og jeg savner igså litt justerbar fotstøtte på sittedelen (men man kan kjøpe universal fotstøtte fra feks Easygrow som passer sånn høvelig også).
Tfk Mono kombi har bag hvor du kan heve ryggen og etterhvert ta ut madrass og bruke seler slik at babyen kan opp å se litt. Også bytter man til kun forovervendt sittedel etterhvert da. Her får du enda litt større sittedel og justerbar fotstøtte.
Jeg hadde Thule urban glide2 (altså ikke tvillingvogna da). Den holder seg godt på bruktmarkedet. Kjøpte den da det var kampanje og solgte den med tap på kun 500kr noen år etterpå, for å bytte til Tfk Mono kombi. Synes Thule har finere design, men at Tfk er hakket mer praktisk. Like gode å trille. Elsker trehjulinger
Tusen takk for utfyllende svar. Da høres det ut som at jeg har funnet noe som kan fungere til vårt bruk. Skal absolutt sjekke ut Tfk mono kombi, for et stort minus med Thule er jo at sittedelen ikke er vendbar.
Jeg har tidligere sett litt på Emmaljunga nxt90, men er skeptisk pga trilling på vinterføre, vekten på selve vognen og hvor lett den blir å trille.