Barnevogn

Har kjøpt i dag faktisk! Brukt på finn, så nå gleder jeg meg til å få den. Fargen var litt viktig for meg, så jeg måtte tilbake noen årsklasser for å finne akkurat den. En 2019 modell bugaboo fox i blue melange farge. Når jeg først skal få fjerde gutten i hus så skal det iallefall være min favorittfarge på vogna :p
 
Har kjøpt i dag faktisk! Brukt på finn, så nå gleder jeg meg til å få den. Fargen var litt viktig for meg, så jeg måtte tilbake noen årsklasser for å finne akkurat den. En 2019 modell bugaboo fox i blue melange farge. Når jeg først skal få fjerde gutten i hus så skal det iallefall være min favorittfarge på vogna :p
Vi kommer også til å bruke bugaboo fox til denne bebisen! Hadde det til forrige og var veldig fornøyd. Tenkte jeg skulle gi vår en liten makeover med ny hette :)hungover: husker ikke hva det heter i farten) og nye skinndetaljer. Ååhh gleder meg sånn til trilleturer igjen❤️
 
Vi har kjøpt Cybex Balios s Lux pga hvor liten og smidig den er. Og pga pris. Fikk kjøpt komplett vogn med bag og sportsdel, bilsete, base og adaptere for 7250 kr. Lett avgjørelse :p til og med bagen kan legges sammen, så det blir perfekt for når vi skal på hytta osv!
 
Jeg er fattig :laughing002 Så her blir det en ganske rimelig Beemoo fra jollyroom som jeg også har brukt til de andre barna. Fungerer fint for mitt bruk: trille til og fra barnehagen og på tur rundt i feltet vår. Store hjul som er gode bruke på asfalt.

Jeg har også kjøpt en brukt tvillingvogn, Beemoo swing, som jeg skal bruke når jeg må få med alle tre ungene ut av huset samtidig.
Samme her :hilarious: så her blir nok mini å arve vogna etter storebror. Jeg kjøpte britax smile 3 med bilstol og sportsdel til han,og er kjempefornøyd med den :D
 
Har sett litt på britax smile 3, liker den godt. Eneste er at den kanskje virker litt «billig» i konstruksjonen i forhold til feks emmaljunga.
Nå skal det sies at jeg ikke har mye erfaring annet enn de vognene som barnehagebarna har.(jobber i barnehage).
Liker også emmaljunga next 90. Umulig å bestemme seg…
 
Har en Emmaljunga edge duo etter første som vi blir å bruke. Er veldig fornøyd med den bortsett fra at den er noe tung å trille i oppoverbakker. Så glad for at vi ikke solgte den etter at mini sluttet å bruke den og at vi sparer en del penger på det! :)
 
Back
Topp