Forhåpningsfull
Betatt av forumet
Ville sjekket om den har stått tørt inne eller i garasje/utebod. Spesielt mtp. fukt/mugg.Er det noe man bør tenke på når man kjøper barnevogn brukt på finn? Noen deler man ev burde kjøpe nytt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ville sjekket om den har stått tørt inne eller i garasje/utebod. Spesielt mtp. fukt/mugg.Er det noe man bør tenke på når man kjøper barnevogn brukt på finn? Noen deler man ev burde kjøpe nytt?
Er det noe man bør tenke på når man kjøper barnevogn brukt på finn? Noen deler man ev burde kjøpe nytt?
Har nå kommet over drømmevogna! Den kom ut for to måneder siden ca.. Nyeste modellen av cybex priam 2022.
En duo vogn av cybex med rosegull understell og liggedel og sittedel inkludert. Noe som gjør at vogna kan bli brukt fra baby og til 4 års alderen.
Problemet er bare.. prisen! Svimlende 16000kr.
Er det egentlig verdt det?
Jeg har kjøpt søskenvogn fra Bugaboo på Finn for 6000kr Kjøpt nye kalesjer, også er det litt bruksmerker her og den, men fungerer supert som bare detSkjønner deg så godt - har selv falt helt for søskenvogn fra Bugaboo, men 18 000 syns jeg er for mye for en vogn så det blir nok med drømmen her
Men du kan jo tenke at den skal brukes til 2-3 barn, og kan selges etterpå?
Jeg har kjøpt søskenvogn fra Bugaboo på Finn for 6000kr Kjøpt nye kalesjer, også er det litt bruksmerker her og den, men fungerer supert som bare det
Skjønner deg så godt - har selv falt helt for søskenvogn fra Bugaboo, men 18 000 syns jeg er for mye for en vogn så det blir nok med drømmen her
Men du kan jo tenke at den skal brukes til 2-3 barn, og kan selges etterpå?
jeg kjøpte den
Fikk ett veldig greit pakketilbud!
Pluss at den første tiden nå ikke har vært den enkleste mtp. kvalme, tenkte jeg at det kunne være greit å unne seg noe så jeg fikk en liten opptur