Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjøpte 3 mnd før sist gang, men kjøpte ny da og var lang leveringstid. Så skal du ha ny er det greit å sjekke leveringstid, skal du ha brukt kommer det jo an på hva du skal ha. Noe som finnes flust av der ute og du har litt budsjett og er fleksibel, så vent så lenge som mulig. Tar bare masse plass uansettIkke for å kuppe tråden, men når er det innenfor å kkøpe vogn? Har lyst nå, men er vel litt tidlig i uke 10![]()
Ville ventet ganske mye lengre og sett, blir det tvillinger må dere jo ha tvillingvogn. Du kan jo ikke gå med to single vogner alene i permisjonenKjærest fant en Beemoo vogn til 300 kr.
Jeg syntes det var alt for tidlig. Men nå har vi altså vogn. Men om det går bra så trenger vi enten en til eller tvillingvogn.
Har en 11 åring som e veldig ivrig på at de skal komme. Ho mente ho kunne trille en og enVille ventet ganske mye lengre og sett, blir det tvillinger må dere jo ha tvillingvogn. Du kan jo ikke gå med to single vogner alene i permisjonenhehe. Koselig med ivrig pappa da
![]()

Vet du hva som er forskjellen på Fox og Buffalo?Vi har bugaboo fox etter første, og blir å bruke den igjen. Er kjempefornøyd med den. Lett, enkel å klappe sammen, god å trille![]()

Aiii, nei ikke helt konkretVet du hva som er forskjellen på Fox og Buffalo?
Merker jeg har vært ute av dette for lenge![]()
Tror buffalo er forgjengeren til foxen, og den har større forhjul enn foxen i hvert fall. Den var allerede gått ut av produksjon når vi skulle kjøpe vogn, så jeg har aldri satt meg inn i den. Men har to venninner som har kjøpt Buffalo fremfor fox (som da var ny) og som er kjempefornøyd Takk. Jeg må nok sjekke opp en del på Finn fremover. Kommet over noen som selger Buffalo til en mye hyggeligere pris.Aiii, nei ikke helt konkretTror buffalo er forgjengeren til foxen, og den har større forhjul enn foxen i hvert fall. Den var allerede gått ut av produksjon når vi skulle kjøpe vogn, så jeg har aldri satt meg inn i den. Men har to venninner som har kjøpt Buffalo fremfor fox (som da var ny) og som er kjempefornøyd
![]()
Nei fy faen vogn er dyrt. Det er uaktuelt for oss å kjøpe ny nå, men vår er bare to år, så den har mye bruk igjen heldigvis! Lykke til med jaktenTakk. Jeg må nok sjekke opp en del på Finn fremover. Kommet over noen som selger Buffalo til en mye hyggeligere pris.
Hadde Cameleon sist, og kjøpte den ny. Så frister ikke bruke 10 lapper på vogn denne gangen
Har BuffaloTakk. Jeg må nok sjekke opp en del på Finn fremover. Kommet over noen som selger Buffalo til en mye hyggeligere pris.
Hadde Cameleon sist, og kjøpte den ny. Så frister ikke bruke 10 lapper på vogn denne gangen
Tusen takk for tipsHar BuffaloFra Fox3 som er nyeste nå så er det jo litt forskjeller, men mtp prisen så hadde jeg ikke kjøpt ny nå uansett. Ser folk selger Buffalo for 2-3000 komplett med masse utstyr her i Oslo for tiden. Er fornøyd med min, men vær obs på noen få ting når du kjøper den brukt: rust på hjulene/skruene, solfalming på alle tekstiler, de fleste er nok noe falmet men du får bare tak i ting brukt til den nå så kalesjer og sånt bør være i ok stand. At festene til kalesjen ikke har brudd/er knekt og limt, tilstand på bøyle på vognen og håndtaket. Ofte litt slitt, både på isoporvariantene og de med skinntrekk. At understellet og rammen er helt, ser folk selger med "litt knekk" her og der, det er ikke trygt.. Lykke til

Veldig enig i det du skriver om city elite. Jeg ønsker meg også ei vogn med vendbar sittedel. Men ulempen med mange av disse virker å være at de enten er veldig stor og klumpete, eller har for kort rygg til å bruke hele vognperioden.Jeg sliter skikkelig med å velge selv. Babyjogger city elite tar sykt liten plass i bilen, og har faktastisk fremkommelighet. Vi har en utslitt en som vi brukte på slutten av vognperioden til storebror. Ulempen er sportsdelen.. Den kan ikke snus og er veldig stor. Så den passer egentlig ikke i perioden fra 6-12 mnd isj….
Nå vurderer jeg en tfk med multi-x bag. Den tar passelig liten plass i bagasjerommet og har bra fremkommelighet. Vi liker å gå turer i skog og mark, og erfaringer fra forrige tilsier at det kun er 3 hjulsvogn som kommer seg godt nok frem… Hadde 4 vogner med forrige![]()
Vi vurderer Cybex Priam. Har flere venninner som har den og er fornøyde. Noen som har erfaringer med den her inne?
Så lurer på det samme, er den noe bra? 
Jeg har funnet ut at jeg skal kjøpe TFK mono kombi. Det er en ny vogn som kom i fjor/år. Den har vendbar sittedel og du kan bytte den ut til en større sportsdel som kan brukes opp til 6 årVeldig enig i det du skriver om city elite. Jeg ønsker meg også ei vogn med vendbar sittedel. Men ulempen med mange av disse virker å være at de enten er veldig stor og klumpete, eller har for kort rygg til å bruke hele vognperioden.