Barnevogn

Freia97

Forelsket i forumet
Juliknøttene 2022
Marsmagi 2025
Kom over denne dealen på barnevognen vi ønsker. Jeg er bare i uke 11, men UL ser fin ut sp vurderer å klikke den hjem. Noen som har noen tanker om vognen eller merket? Det er til vår første fødte.

Vedlegg

• BC898C09-C1BD-443E-A402-F28DFFAAE117.jpeg
    BC898C09-C1BD-443E-A402-F28DFFAAE117.jpeg
    448,2 KB · Visninger: 91
Vi har denne pakka! Veldig fornøyd, særlig med at bilsetet kan klikkes rett på understellet uten adaptere.I tillegg har den fått rotasjonsfunksjon siden vi kjøpte!

Ingen ting å utsette på vogna! Har brukt den ganske mye til han som er født i februar 2020. Kommer til å bruke den til juli-babyen også. Har ei annen vogn til sovevogn i bhg.

Den kommer på tilbud med jevne mellomrom, så er ikke helt krise om du venter. Men er jo gøy å få på plass de store tinga!

Så godt å høre at du er fornøyd med vognen!

Vi bestilte den, selv om det absolutt ikke er noe som haster. Synes det var et godt avslag; og digg å få både bilsete, vogn osv som absolutt er det dyreste kjøpet - ut av veien :Heartred

Ringte butikken og de var veldig hyggelig mtp at vi kunne pakke vognen fint ned og returnere hvis den skulle vise seg å ikke være rett for oss:wav

Vi har denne pakka! Veldig fornøyd, særlig med at bilsetet kan klikkes rett på understellet uten adaptere.I tillegg har den fått rotasjonsfunksjon siden vi kjøpte!

Ingen ting å utsette på vogna! Har brukt den ganske mye til han som er født i februar 2020. Kommer til å bruke den til juli-babyen også. Har ei annen vogn til sovevogn i bhg.

Den kommer på tilbud med jevne mellomrom, så er ikke helt krise om du venter. Men er jo gøy å få på plass de store tinga!
Hvor stor blir vognen når den er sammenlagt? :happy: Vi har seks seter nå og har ikke lenger plass til vår gigantiske Emmaljunga:hilarious:

Det er en god vogn til å være blant de rimeligere modellene og man får mye for pengene! Men har hørt at det har vært litt reklamasjoner på den og at den ikke er helt i samme klasse som de dyrere vognene :)

Det er en god vogn til å være blant de rimeligere modellene og man får mye for pengene! Men har hørt at det har vært litt reklamasjoner på den og at den ikke er helt i samme klasse som de dyrere vognene :)

Har pratet med en del som har den uten at det er nevnt. Hva gjelder reklamasjonene? Heldigvis har de ganske lang garantitid.

Vil tro den er mer enn bra nok som prisvinner de siste tre årene. Har ikke så lyst, eller behov, for å bruke nærmere 15.000 kr for en vogn heller.
Håper vi blir fornøyde :Heartred

Dere blir helt sikkert fornøyde! :) Mange som kjøper den. Jobber i en butikk som selger den, men har ikke jobbet der så lenge, så er bare ting jeg har hørt de andre ansatte har sagt :)

Eg har same vogn og eg veldig fornøgd :happy: Brukte den til lange turar så og seie dagleg i forrige permisjon, både på asfalt og grusvegar. Syns den er god å trille.

Me måtte reklamere på vogna med at det plutseleg begynte å knirke voldsomt i ein demper heile tida, sjølv om me hadde smurt som me skulle. Men me fekk sendt inn understellet og dei bytta delen som knirka. Etter det har me ikkje hatt nokon problemer.

Back
Topp