Barnevogn

Vurderer å bestille en fra Jollyroom idag, men er litt usikker enda
 
Nå har jeg postet i det skjulte forumet og, men kanskje jeg kan få litt tips her også :)
Er det noen som har erfaring med både hundebur og barnevogn i bagasjerommet?
Vi har en stor hund, hvor buret tar mer enn halvparten av bagasjerommet (mulig han klarer seg med mindre bur), men er det noen av dere som har tips til vogn som kan bli ganske liten når den slås sammen og får plass ved siden av buret?
Eller andre tips til å få plass til både hund, barn og vogn?:hilarious:
 
Nå har jeg postet i det skjulte forumet og, men kanskje jeg kan få litt tips her også :)
Er det noen som har erfaring med både hundebur og barnevogn i bagasjerommet?
Vi har en stor hund, hvor buret tar mer enn halvparten av bagasjerommet (mulig han klarer seg med mindre bur), men er det noen av dere som har tips til vogn som kan bli ganske liten når den slås sammen og får plass ved siden av buret?
Eller andre tips til å få plass til både hund, barn og vogn?:hilarious:
Større bil? :hilarious:
Neida:angelic:

jeg ville tatt en tur til en butikk som har vogner og sett på dem og prøvd dem i bilen hvis det er mulig. Noen vogner blir små når man legger dem sammen, men samtidig tar dem plass med både bagdel og sittedel utenom selve understellet :shy: så det beste er å prøve ut forskjellige vogner og høre med dem i butikken :rolleyes:
 
Større bil? :hilarious:
Neida:angelic:

jeg ville tatt en tur til en butikk som har vogner og sett på dem og prøvd dem i bilen hvis det er mulig. Noen vogner blir små når man legger dem sammen, men samtidig tar dem plass med både bagdel og sittedel utenom selve understellet :shy: så det beste er å prøve ut forskjellige vogner og høre med dem i butikken :rolleyes:
Tro meg, samboer vurderer større bil :hilarious: Enda han kjører en Volvo XC60. Jeg tror bare vi er litt bortskjemt med stor bil og alltid har mye med oss på tur.
Men godt tips å prøve de i bilen ja! Tenker jo også man kan legge ned seter og bruke takboks hvis langtur.
 
Noen som har erfaringer med bugaboo fox 2/3 eller britax smile III på grusveier og snø? Ser for meg at det blir en del trilling på skogsbilveiene og grusstiene i området, men fortsatt veldig lett terreng. Blir nok en del kollektiv og byturer og, så er ute etter en liten vogn.
 
Noen som har erfaringer med bugaboo fox 2/3 eller britax smile III på grusveier og snø? Ser for meg at det blir en del trilling på skogsbilveiene og grusstiene i området, men fortsatt veldig lett terreng. Blir nok en del kollektiv og byturer og, så er ute etter en liten vogn.
Sniker fra Mars, så har ikke fått testen vår fox3 enda selv, men har fått flere gode tilbakemeldinger fra folk som har den etter at vi kjøpte den. En venninne sier hun nærmest gikk og ploget vei i snøen med sin fox uten problemer, så håper det stemmer:hilarious:
 
Noen som har erfaring med Cybex Priam? Står mellom den og Bugaboo fox 2. Men falt litt for Cybex! Tøft at man kan ha vuggefunksjon via app på tlf også :D:cool:

Endte du opp med Cybex? Har mulighet til å kjøpe e priam nå, og er litt fristet. (Veldig fristet)
 
Back
Topp