Barnevogn

Jeg ville besøkt fysiske butikker og prøvd forskjellige vogner, sånn at du finner den som passer ditt bruk :) så kam du alltids følge med på nett i forhold til tilbud som kommer :) greit å prøve å legge sammen vogna og legge den i bilen også :)
 
Sant det. Men bor på en liten plass så er bare en bitteliten butikk her med 6 vogner på utstilling. Ingen av dem interesserer meg. Skal kjøpe ny bil til neste år da den bilen vi har nå blir for liten til 3 barn i baksetet + hund og barnevogn.
 
Sant det. Men bor på en liten plass så er bare en bitteliten butikk her med 6 vogner på utstilling. Ingen av dem interesserer meg. Skal kjøpe ny bil til neste år da den bilen vi har nå blir for liten til 3 barn i baksetet + hund og barnevogn.
Aaah, ja, da blir det litt verre :p hvilke vogner har du hatt til de to eldste?
 
Om jeg ikke husker feil brukte jeg emmaljunga til hun eldste, og til hun yngste aner jeg ikke. Det var et dansk merke. Bodde i Danmark den tiden.
Aaah :) hvilken bil tenker dere å kjøpe neste år? Hva ser du etter i en vogn?
 
Vi har en Bugaboo buffalo som jeg kjøpe brukt til forrige. Veldig fornøyd - veldig god kvalitet!! Kommer ikke til å kjøpe ny nå.

Hadde også en TFK vogn med eldstemann - ikke fornøyd. Den ble ødelagt etter x-antall inn/utpakkinger av bilen. Med Bugabooen har vi ikke hatt samme problemet i det hele tatt!
 
Jeg sverger til Emmaljunga! Hadde samme vogn til begge mine to, og den var omtrent like fin når vogntida var over. Det er to år mellom mine, så den ble godt brukt i typ 5 år :) Elsker at bagdelen er så romslig, at vogna er robust, at den er enkel å legge sammen og at man kan velge skikkelig dekk på dem (bor på landet så kan ikke ha sånn tynne bydekk :rolleyes:). Så her blir det Emmaljunga denne gangen også :happy:
 
Har Emmaljunga nxt90F fra forrige og skal bruke den igjen:) Vært veldig fornøyd med den.
 
Vi har en Emmaljunga duo edge classic og er veldig fornøyd med den, dessverre er ikke den lenger tilgjengelig, men er generelt glad i emmaljunga og simo sine vogner da. Vi har også en babyjogger city mini gt 2 som vi har brukt siden eldste var rundt 8mnd til å farte rundt med.
Det kan hende vi oppdaterer til en bugaboo donkey søskenvogn til sommeren :Heartred
 
Tips og anbefalinger til barnevogn.
Nettsider og butikker.
:anyone


Hei! Jeg har ABC Design Salsa 4. FANTASTISK vogn! Lett å trille, lett å sette sammen og tar ikke mye plass i bilen. Har Emmaljunga også, men foretrekker den første. Kjøpte med både baby kurv og sittedel, og sittedelen kan rettes helt ut i liggestilling så barnet ligger helt flatt og ikke i en halvveis sittestilling slik som mange f. eks. Stokke vogner gjør. MEN sørg bare for at du finner riktig adapter og bilstol til understeller sånn at du kan montere bilstolen på det. Jeg har en BeSafe modular og den passer ikke. Utrolig kjipt for det er veldig tungt å bære på en bilstol med baby oppi.
 
Vi har en bugaboo fox til to-åringen. Veldig fornøyd med den! Enkel å bruke og slå sammen, tar liten plass i bil. Flere liggestillinger og god plass til snuppa vår. Syntes den er veldig god å trille. To-åringen bruker den fortsatt en del, om vi ser det blir behov for søskenvogn blir det nok en bugaboo donkey. Samboer har lyst på cybex sin elektriske vogn. Han elsker alt av duppeditter :rolleyes:
 
Sverger til Emmaljunga, er veldig fornøyd med den jeg har. Den skal brukes til lille nå, også blir det ny trille til guttungen
 
til minstemor bruker jeg britax smile 3! ganske okei vogn, men den har måttet vært inne på reperasjon 1 gang allerede.. gikk på garantien nå! Jeg vurdere søskenvogn nå fordi det er kommer til å være kun 18 måneder imellom de 2!
 
Kjenner jeg er nysgjerrig på Thule Urban Glide 2, men ser her at det er flere som må sjekkes ut :D
 
Vi har stokke beat, helt utrolig nett og lett vogn. Kan legges sammen med ei hånd. Men passer best som byvogn synes vi. Så vi byttet over til emmaljunga nxt90 ergo når småtten var 5 mnd, kjempe fornøyd med den.
 
Back
Topp