Barnevogn

Har faktisk ikke sett på den, takk for tips! Må nok ta en tur i barnebutikkene her å trille litt. Tenkte også jeg skulle trille litt på vognene på jobb, hehe. Må sikkert fire litt på noen av kravene mine etterhvert.

Sikkert lurt å ringe til butikk i området ditt for å høre om de har vognen inne så du får sett den, jeg har vært tre forskjellige steder og ikke fått sett vognen med bagdel, kun med sportsdel. Men det er veldig mye med vognen som jeg liker kjempegodt. Synes f.eks det er et stort pluss at vognen kan legges sammen med både bagdel og sportsdel montert, og at både bagdelen og sportsdelen også kan pakkes ganske flatt. Og så er det jo utrolig digg å kunne legge den sammen med én hånd da.
 
Sikkert lurt å ringe til butikk i området ditt for å høre om de har vognen inne så du får sett den, jeg har vært tre forskjellige steder og ikke fått sett vognen med bagdel, kun med sportsdel. Men det er veldig mye med vognen som jeg liker kjempegodt. Synes f.eks det er et stort pluss at vognen kan legges sammen med både bagdel og sportsdel montert, og at både bagdelen og sportsdelen også kan pakkes ganske flatt. Og så er det jo utrolig digg å kunne legge den sammen med én hånd da.
Måtte se videoer på YouTube med en gang. Den virker veldig praktisk ja, men kanskje litt stor sammenlagt? Må se/prøve den i butikk, kan jo evt. kjøpe bare med sportsdelen, siden jeg har en bagvogn fra før :happy:
 
Måtte se videoer på YouTube med en gang. Den virker veldig praktisk ja, men kanskje litt stor sammenlagt? Må se/prøve den i butikk, kan jo evt. kjøpe bare med sportsdelen, siden jeg har en bagvogn fra før :happy:

Kan være den blir litt stor, ja. Du får se på den og se hva du synes :happy:
 
Ja, det er veldig deilig egentlig. Siklet veldig på Smiile 3 først jeg også, da stod det liksom mellom den, Trailz og NXT90 for meg. Synes Smiile 3 virker som en veldig god vogn, bare synd den føles så liten for meg. :)

Naboene våre er høye og de har Britax! Men ser veldig godt hva du mener også, jeg er ikke spesielt høy, så for oss var det bare viktig at begge fikk håndtaket i en høyde begge var fornøyd med:p
 
Jeg så en på kiwi idag med en relativt ny britax Smile vogn. Jeg kjenner ikke til merket så aner ikke om det er 2 eller 3. Men jeg syns vogna så veldig bra ut :D

Jeg sliter litt med å se forskjell på Britax og et par Emmaljunga vogner når de passerer på gaten, veldig like fargekombinasjoner! Det jeg falt for med vogna er at sportsdelen kan snus begge veier, i tillegg til at den var veldig enkel og lett, vi har trapp, så en tung vogn er uaktuelt:rolleyes: Og mannen ble storfornøyd etter at vi var innom Babyshop, så da ble det enkeltxsmile9 2 og 3 har jeg sett er ganske like, så man må kanskje spørre for å få vite hvilken det er:p
 
Jeg sliter litt med å se forskjell på Britax og et par Emmaljunga vogner når de passerer på gaten, veldig like fargekombinasjoner! Det jeg falt for med vogna er at sportsdelen kan snus begge veier, i tillegg til at den var veldig enkel og lett, vi har trapp, så en tung vogn er uaktuelt:rolleyes: Og mannen ble storfornøyd etter at vi var innom Babyshop, så da ble det enkeltxsmile9 2 og 3 har jeg sett er ganske like, så man må kanskje spørre for å få vite hvilken det er:p

Enig med deg, syns det gjelder mange vogner nå. Mye likt! Den jeg så stod det britax på på siden, ellers hadde jeg ikke visst det :p
 
Noen som har sett på / prøvd / hørt noe om den nye TFK Mono vognen?
 
Klarer ikke bestemme meg for vogn! Det står mellom Stokke trailz og Britax "smile" 3. Har også sett litt på den nye tfk mono på nett, men synes stoffet ser veldig billig ut :p Vi har fått oss en brukt Simo vogn. Vet disse er gamle, men den virker jo fantastisk på vinterføre?! Stor vogn, med stoooore hjul. Virker som den har god demping. Så da begynte jeg å tenke på om jeg velger bort Trailz.. Den er også stor, tar mye plass sammenlagt i bil sier folk. Dessuten synes jeg sittedelen ser litt liten og..ja, merkelig ut? :p Britax sin sittedel skal man kunne bruke opp til 22 kg, det høres jo veldig bra ut? Noen som har hatt Simo som kan si noe om hvordan den er?
 
Emmaljunga double viking eller tfk twinner ett eller annet?
Hadde jo bestemt meg for tfk, men så fikk vi tilbud om å kjøpe en emmaljunga double double viking, må eneste kjøpe en til bag til den.
Emmaljunga skulle hun ha 5000 for, og den står rett i nabolaget, havner vell på kanskje 6500 totalt for den.
Tfk skulle hun ha 4000 for, men den må sendes, og frakten kan jo bli opp mot 2000..
What to do???
 
Jeg har allerede kjøpt vår.. Men det er fordi jeg viste hva vi skulle ha :hilarious:
 
Vi har bestilt bugaboo fox 2, gleder meg til å få den i hus. De ringte fra barnas hus på fredag, men sa ingenting også la de på. Enten så har de ringt feil ellers så har vogna kommet tenker jeg. Men hva skal jeg gjøre, ringe de eller vente til de ringer meg igjen? Vil ikke mase :p
 
Vi har bestilt bugaboo fox 2, gleder meg til å få den i hus. De ringte fra barnas hus på fredag, men sa ingenting også la de på. Enten så har de ringt feil ellers så har vogna kommet tenker jeg. Men hva skal jeg gjøre, ringe de eller vente til de ringer meg igjen? Vil ikke mase :p
Jeg hadde ringt de opp igjen :D
 
VI har kjøpt en bugaboo fox i blue melange med brune skinndetaljer. Utrolig nydelig, og kjempepent brukt. Også fått tak i adaptere til bilstol som passer og bilstol.
 
Sniker fra oktober :) selger denne på finn med finnkode 189697221. Veldig pent brukt fox fra sommer 2018. Har flere vogner så dermed må minst en av bugaboo vognene bort :hilarious::hilarious:
 
Noen som vet om det er store forskjeller på Bugaboo buffalo og bugaboo fox 2? Har sett på fox i butikken, og på Finn ligger det en buffalo til salgs her i området. Gidder ikke blakke meg på vogn...
 
Noen som vet om det er store forskjeller på Bugaboo buffalo og bugaboo fox 2? Har sett på fox i butikken, og på Finn ligger det en buffalo til salgs her i området. Gidder ikke blakke meg på vogn...
Fox skulle være en oppgradert versjon av buffalo, men i stedet endte den vel mest opp som en oppgradering av cameleon... så det er mange som savner buffalo i butikkene! Fox har litt mindre bagdel, litt kortere sportsdel, og er litt lavere enn bugaboo buffalo. Fox skal ha bedre demping enn buffalo, men jeg har helt ærlig ikke merket noe forskjell.
Dersom du kjøper brukt buffalo kan man få tak i reservedeler på kjopbarnevogn.no, og ellers kan man benytte Donkey kalesje på buffalo så lenge man også kjøper donkey spiler, hvis du vil ha en ny fresh kalesje :) spilefestet er det samme på donkey og buffalo så det trenger du ikke bytte.
 
Back
Topp