Barnevogn

Hei:) vet du ca hvor høy britax smile 2/3 er i forhold til Stokke trailz? Vi har valgt trailz utelukkende pga høyden og 4 hjul, men jeg synes den er så altfor dyr i tillegg til at jeg et skeptisk til sittedelen. Den virker så lite «lun» for barnet. Har du målt dem opp mot hverandre?:) Gikk på barnas hus for å teste, men de selger jo ikke britax:shy:
Jeg har ikke målt dem nei. Jeg trillet tur sammen med noen som hadde Trailz en gang, og den var høyere enn min smile 2, men vet ikke hvor mye. Og så tror jeg smile 3 er litt mer standard høyde, men den har jeg ikke sett i virkeligheten enda. :)

smile 3 vs smile 2 med sportsdelen

Vedlegg

• Screenshot_20191207_075129_com.instagram.android.jpg
    Screenshot_20191207_075129_com.instagram.android.jpg
    23,1 KB · Visninger: 29
Har ikke sett på vogner enda, men både jeg og mannen har sett flere med Stokke, og de virker kjekke!
Tenker vi prøver når det nærmer seg mer.
Får vi august-jentene med oss noe salg (bortsett fra nyttårs-salg, jeg vil vente til etter uke 12)? :D

I prøvetida har jeg fulgt litt med på hva andre sine erfaringer er via snapkanaler og instagram, og jeg har funnet ut at jeg vil se nærmere på britax smile, bugaboo fox, stokke trailz og tfk.
Kommer sikkert til å se på flere også, men er dem jeg har hørt flere si dem er fornøyde med. :happy:

Jeg har ikke målt dem nei. Jeg trillet tur sammen med noen som hadde Trailz en gang, og den var høyere enn min smile 2, men vet ikke hvor mye. Og så tror jeg smile 3 er litt mer standard høyde, men den har jeg ikke sett i virkeligheten enda. :)
Ok, takk for svar:) Da blir det nok fortsatt en trailz på oss;)

Ok, takk for svar:) Da blir det nok fortsatt en trailz på oss;)
Jeg så også på den lenge! Til slutt var det hvor stor plass den tar sammenlagt som fikk bestemme, for den blir stor. Så da ble det smile 2 for halve prisen. Er avhengig av at vogna er høy, men begge disse var høye nok.

Jeg så også på den lenge! Til slutt var det hvor stor plass den tar sammenlagt som fikk bestemme, for den blir stor. Så da ble det smile 2 for halve prisen. Er avhengig av at vogna er høy, men begge disse var høye nok.
Åh det har jeg ikke tenkt på engang! Vi kjører en SUV, med skuffende lite bagasjerom:bored: Må få sett på en britax altså, men har ingen forhandlere av dette i nærheten:sorry: det blir nok en roadtrip i løpet av de neste mndene;)

Åh det har jeg ikke tenkt på engang! Vi kjører en SUV, med skuffende lite bagasjerom:bored: Må få sett på en britax altså, men har ingen forhandlere av dette i nærheten:sorry: det blir nok en roadtrip i løpet av de neste mndene;)
Bor du i Vest-Agder kan du få se på min. :) Eller så kan du spørre i barnevogngruppa på facebook om du kan få se på en. :)

Bor du i Vest-Agder kan du få se på min. :) Eller så kan du spørre i barnevogngruppa på facebook om du kan få se på en. :)
Så hyggelig:happy: Jeg bor i Møre og Romsdal, så det blir litt langt:) Jeg skal høre rundt omkring etterhvert, men det er så tidlig ennå så det er bare jeg og mannen min som vet om at vi kommer til å trenge en barnevogn snart;)

Så hyggelig:happy: Jeg bor i Møre og Romsdal, så det blir litt langt:) Jeg skal høre rundt omkring etterhvert, men det er så tidlig ennå så det er bare jeg og mannen min som vet om at vi kommer til å trenge en barnevogn snart;)
Skjønner. :D

Vi har Emmaljunga Duo Edge fra førstemann som virkelig var verdt pengene! Jeg merker i barselgruppa at mange kjøper vogner som kun passet til en periode, emmaljungaen vår har vært helt topp så langt og er nå sovevogn i barnehage frem til nestemann kommer :)

Jeg må ærlig innrømme at da jeg kjøpte vogn i fjor var jeg på utkikk etter en fin en med tre i ett! Så da jeg så vogn med Mikke Mus som både hadde bagdel, sportsdel OG bilsete måtte jeg slå til!! Håper jeg får brukt den i august/sept +++++

Tror jeg vil kjøpe babybag til babyjogger city elite. Har en emmaljunga Edge duo men den er så stor ifht bil. Bra i terreng da :) og det er sovevogna i bhg

Er meget fornøyd med Emmaljunga Mondial Delux med Classic Chrome understell. Triller så lett og fint på grus, snø, asfalt og innendørs. Blir nok å bruke den til nummer to også☺️

Vi har emmaljunga deluxe fra før av. Var kjempe fornøyd med den til storesøster. Stor bagdel som varer leng før du må bytte til sportsdel. Fire faste gode hjul som er lett å trille å kom seg frem i både by og mark ;) gleder meg til å ta den frem igjen xsmile9
Her er et bilde av den.

Vedlegg

• 20161020_092918.jpg
    20161020_092918.jpg
    31,7 KB · Visninger: 10
Back
Topp