Barnevogn?

Mammavonnis

Flørter med forumet
Januarlykke 2020
Vi har gått for cybex gold barnevogn siden, den, er lett, med romslig bag og tar lite plass i bilen.

Hva har dere andre gått for?
 
Vi har en emmaljunga City cross fra før men vurderer å selge og heller kjøpe en annen da jeg ikke er helt fornøyd...
 
Vi har buggaboo buffalo fra før. Veldig fornøyd med den så det blir å bruke den nå også:happy:
 
Vi tenker å kjøpe Bugaboo Buffalo. Bugaboo Fox virker også bra, men det er vanskeligere å finne brukte vogner av den til god pris, synes jeg.
 
Synes den ser fin ut, men har lest at den er noe lavere enn feks Stokke trailz. Gleder meg til å komme langt nok på vei til at vi kan ta turen til butikken for å se nærmere på demxsmile9
 
Vi har Britax fra førstemann, men må nok kjøpe søskenvogn da de blir tette..
 
Jeg må nok desverre selge min bugaboo fox, og gå til innkjøp av en donkey 2:( det er super trist for jeg elsker foxen! Men jeg skjønner jo at jeg ikke kan ha to av den:hilarious:
 
Vet virkelig ikke! Har en city elite fra før av + en basson-vogn (klassisk understell) som vi kjøpte brukt. Den er utslitt, og blir nok barnehagevogn om vi skulle trenge det (storebror begynner ikke i barnehage før 2020, så mulig han har slutta med dagdupp da). Jeg liker ikke city elite som eneste vogn, da den er litt ustabil der jeg triller tur i hjemmeområdet (noe offroad gitt!), spesielt med bagdel. Spørsmålet er om jeg skal gå for søskenvogn, super-viking som kan gjøres om til søskenvogn via adapter, eller bare en "vanlig" duo-vogn med klassisk understell som vi ikke får plass til i bilen - og ellers ha ståbrett og kombinere med bæretøy. Vanskelig! :p

Og de vognene jeg liker er jo gigantiske ...
 
Vi hadde Stokke Trailz med førstemann, elsket den vognen! Solgte den i jula fordi sønnen vår sluttet å sove i barnehagen og vi ante ikke hvor lang tid det ville ta å lage andremann.

Vi trenger med andre ord ny vogn og jeg står mellom Stokke Trailz igjen og Britax Go Big 2. Britax-en er ikke helt min favoritt utseendemessig, og jeg skulle ønske den hadde ergonomisk sittedel, men ellers virker den perfekt.

Er 4 + 1 i dag og det blir nok en god stund til vi kjøper vogn! :p
 
Har Emmaljunga nxt90 f (hvis det er den som ikke har ergonomisk sete). Fortsetter å bruke den, med mindre vi trenger en søskenvogn da det bare blir 18 måneder mellom våre...
 
Blir søskenvogn her.. Noen som har erfaringer? Tror det blir Donkey. Har hatt Stokke Trailz på første, men syns den ble for tung så kjøpte en brukt babyjogger i tillegg. Har ikke brukt Stokke-vogna siden!
 
Har Emmaljunga nxt90 f (hvis det er den som ikke har ergonomisk sete). Fortsetter å bruke den, med mindre vi trenger en søskenvogn da det bare blir 18 måneder mellom våre...

Kjøper du Go Double adapter, skal du kunne ha både sportsdelen og bagen på samtidig. Kan vel være kjekt om de blir så tette :)
 
Vi har en gammel simo som vi har brukt i bhg, fikk tak i bagdel til den, så det blir nok vogn nr 2. Så har vi en babyjogger City premier etter storesøster ❤️
 
Kjøper du Go Double adapter, skal du kunne ha både sportsdelen og bagen på samtidig. Kan vel være kjekt om de blir så tette :)
Ja har tenkt tanken :) har jo baggen og en sittedel, så får vi se hvor interessert storebroren blir i vogn når neste er stor nok for sittedel :)
 
Back
Topp