Barnevogn

Kjøpt Stokke trailz. Prøvd sportsdelene litt på storesøster, og er virkelig superfornøyd. Eneste minus var at den tok stor plass i bilen.

Emmaljunga Super Viking Outdoor, bestilte levering i juni så er ikke lenge til vi skal hente den nå. :)

Har Emmaljunga Edge Duo etter storesøster som vi skal bruke. Skal bare kjøpe nye hjul til den, så er den nesten så god som ny :)

Emmaljunga nxt90f outdoor timber :Heartred
Den har endelig kommet og står på barnas hus og venter, men grunnet oppussing og totalt kaos overalt hjemme må vi vente med å hente den :arghh:

Da fikk jeg kjøpt en Simo Duo brukt, som ser veldig fin ut, til 1500 kr :angel8 super fornøyd! Vi går mye tur litt utenfor asfaltvei og trenger en stabil vogn. Tror vi fikk det.

Nå begynner dette å bli litt virkelig :happy090 aldri eid en vogn før. Gleder meg sånn til å trille rundt på lille sprellemann.

Kjøpt Stokke trailz. Prøvd sportsdelene litt på storesøster, og er virkelig superfornøyd. Eneste minus var at den tok stor plass i bilen.

Vi solgte vår stokke for sånn 8-9mnd siden pga den tok så stor plass i bil.. har ikke begynt å se på vogn enda og 9 uker til termin :-p

Emmaljunga nxt90f outdoor timber :Heartred
Den har endelig kommet og står på barnas hus og venter, men grunnet oppussing og totalt kaos overalt hjemme må vi vente med å hente den :arghh:

Samme vogn her. Til og med samme farge. Fått den hjem. Så nå tar den opp plass sammen med bilstolen inne på soverommet vårt :p

Så fiiiiin :love7
Vi har den andre bagen, og foreløpig hverken stelleveske eller noe annet stæsj, men det må vi jo kanskje skaffe oss.. Ufint at den skulle komme akkurat når det er som mest kaotisk her, jeg vil jo bare løpe på barnas hus og hente den :p

Back
Topp