Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det finnes en egen tråd ang City elite som kan være verdt å sjekke![]()
Jeg har også lyst på nxt90, men i gen erfaring. Har derimot erfaring med Emmaljunga Nitro City. Den hadde også svingbare forhjul og var ganske nett og liten. Ikke så god på snøføre, men bedre om en låste forhjulene.Noen som har erfaring med emmaljunga nxt90? Eller Stokkevognene? Må ha en vogn som er god på ulendt terreng og har 4hjul. Hatt Simo før, og vært førnøyd med det, men den er 12år gammel....litt lyst på ny![]()
Vi vurderer Emmaljunga Super Viking pga. samme behov for vogn som er god på ulendt terreng. Skal bare prøve den i bilen for å se om vi får plass ved siden av hundeburet, så har vi vel egentlig bestemt oss. Vi vil ha ny vogn siden dette er første barn og vi håper å kunne bruke den flere ganger, men det frister litt å kjøpe brukt når jeg ser på Finn - mange lite brukte vogner til finfin pris! Men så har jeg lyst til å velge farge selv, og den jeg vil ha er det ingen som selger.Noen som har erfaring med emmaljunga nxt90? Eller Stokkevognene? Må ha en vogn som er god på ulendt terreng og har 4hjul. Hatt Simo før, og vært førnøyd med det, men den er 12år gammel....litt lyst på ny![]()
Har ikkje helt svart men veldig mørkegrå (emmaljunga kaller fargen blac lounge) og synes no det har funket veldig fint. Ikkje noe problem med skitt og varme. Men gode luftemuligheter i vognen. Alle vogner blir jo varm med sol på segEr det noen av dere her som har erfaring med svart vogn? Tenker å kjøpe Baby jogger city elite. Jeg synes svart er finest (bare sett fargene på bilder), men resten av familien sier grå fordi svart er så varmt og skittsomt.
Er det noen av dere som har erfaring med det?
City elite er jo uv beskyttet så ikke opplevd at den blir varm. Syns svart er bedre enn grå. Hadde en grå graco vogn og den ble mer skitten enn den svarte eliten.Er det noen av dere her som har erfaring med svart vogn? Tenker å kjøpe Baby jogger city elite. Jeg synes svart er finest (bare sett fargene på bilder), men resten av familien sier grå fordi svart er så varmt og skittsomt.
https://forum.babyverden.no/threads/baby-jogger-city-elite-erfaringer.1954708/Har du link til denne? Jeg søkte, men fikk bare opp korte tråder på 1-2 sider. Er det de du snakker om?
Jeg syns den svarte var veldig kjedelig når man så den. Valgte Titanium fargen da den tåler litt mer smuss og ser tøff utEr det noen av dere her som har erfaring med svart vogn? Tenker å kjøpe Baby jogger city elite. Jeg synes svart er finest (bare sett fargene på bilder), men resten av familien sier grå fordi svart er så varmt og skittsomt.
https://forum.babyverden.no/threads/baby-jogger-city-elite-erfaringer.1954708/
Den er jo ikke lang, med om det er noe spesifikt du lurer på så er det bedre å spørre konkret. Er begrenset hvor lange tråder man kan lage omen type vogn