Barnevogn

Uææ! Får helt mark når jeg ser at det er så mange som vil ha stokke [emoji28] Vi hadde det til junior. Og får nå hevet kjøpet.
Snøplog på vinter
Solskjerminga var dødsdårlig (den er jo nå forbedret)
Hjulene vridde seg, så ble bråstopp under trilling!
Understellet har vi bytta 3 ganger.
Sportsdelen er vidåpen, og dårlige fottrekk å få taki. [emoji31]
 
Uææ! Får helt mark når jeg ser at det er så mange som vil ha stokke [emoji28] Vi hadde det til junior. Og får nå hevet kjøpet.
Snøplog på vinter
Solskjerminga var dødsdårlig (den er jo nå forbedret)
Hjulene vridde seg, så ble bråstopp under trilling!
Understellet har vi bytta 3 ganger.
Sportsdelen er vidåpen, og dårlige fottrekk å få taki. [emoji31]

Æ bruke å si at skulla æ gått kun etter utseende hadd æ villa hatt stokke bag vogn. Meeen e litt mer som må til hær i trøndelag dær veia ikke alltid e brøytaå det ofte e vind. Sportsdelen beskytte jo ikke i det heletatt. Å som du si: plog.
 
Er det noen av dere som har erfaring med North eller petit cherie som de har på jollyroom? Koster jo nesten ingenting, og kjenner jeg da har litt vanskelig for å stole på dem:rolleyes: North har en joggevogn med bag som ser ut som den har grei demping men det er jo umulig å vite når man ikke får prøvd..
 
Sniker litt fra Mars-gruppen.
Noen som har erfaring med denne søskenvognen? Vurderer å slå til ;)
 

Vedlegg

  • 6109E88D-B5CC-463A-ADBE-17EA61A5EDEB.jpeg
    6109E88D-B5CC-463A-ADBE-17EA61A5EDEB.jpeg
    244 KB · Visninger: 44
Har vogn etter førstemann. Britax smile 2.
Superfornøyd med denne vognen, men ser at den muligens kan bli litt i minste laget for en to/tre-åring, så må heller finne enn annen løsning til storesøster.
 
Usikker på om vi skal kjøpe ny, eller bruke vogna etter storebror. Aner ikke hvor lenge han fortsetter å sove i barnehagen, og det blir akkurat 2 år mellom de, så kikker litt. Men går nok for noe litt rimelig som North eller Crescent fra Jollyroom, etter erfaring blir ikke vogna brukt så mye som jeg ønsker og har ambisjoner om[emoji23]
 
Æ bruke å si at skulla æ gått kun etter utseende hadd æ villa hatt stokke bag vogn. Meeen e litt mer som må til hær i trøndelag dær veia ikke alltid e brøytaå det ofte e vind. Sportsdelen beskytte jo ikke i det heletatt. Å som du si: plog.

Bor i trøndelag vi også [emoji28]
 
Er det noen av dere som har sett/testet Cybex? Jeg vurderer den, ser at den tar liten plass sammenslått. Skulle gjerne hørt andres erfaringer [emoji4]
 
Vi ønsker en retrovogn. Simens har jeg sett på. Brukt. Og når babyen kan sitte så går vi over til en sportsvogn som er lett å håndtere som kan være med på løpe og gåturer :)
 
Blir å kjøpe brukt. Har to barn fra før, har skiftet mye vogn å vet hva som egner seg for meg og hva jeg ser etter. Kjøpte en dyr vogn til minsten som jeg solgte(skulle jo ikke ha flere barn). Røsj i kropp når jeg tenker på hvor mye jeg tapte på den samt hvor stor å tung den var.
 
Back
Topp