Barnevogn

reyni

Glad i forumet
Himmelbarn
❤️ Februarskattene 2019 ❤️
Marshmallows2021
Har dere begynt å tenke på barnevogn enda? Vi kjøper ikke enda, har lyst til å vente på 2019-modellene, men tror kanskje det blir emmaljunga nxt90f, den virker både god å trille etter litt testing i butikk og liten nok til å gå inn i en litt for liten bil [emoji12]
 
Jeg tenker å se om jeg finner en i god stand på finn. Har lyst på emnaljunga, men usikker på om jeg vil ha med hjul som beveger seg eller ikke..
 
Vi har vært innom butikk og kikket litt men venter nok med vognen til det nærmer seg termin. Tror vi har bestemt oss for Stokke trailz da det er den eneste vognen vi føler baggen er høyt nok oppe for oss. Vi er høye begge to og det er en fordel å slippe å bøye seg mer enn nødvendig [emoji4]
 
Emmaljunga bytter modeller i juni, så om du bestiller nå, så blir det 2019 modell :) Var iallefall det de sa til oss da vi spurte om de skulle ha de gamle modellene til salgspriser mot nytt år, siden vi skulle ha i mars.

Har selv en mondial deluxe etter storesøster, så har planer om å bruke denne til lille også :joyful:
 
Vi har Stokke vogn vi! Etter lillemor! Blir nok å bruke den da lillemor snart går over til vanlig trille! Stokke vogna er helt super! Vi angrer ikke et sekund. Det er også den fineste vognen å se til, såå er man litt opptatt av det i tillegg til praktisk velger man såklart stokke :D
 
Har emmaljunga edge duo med classic crome understell til hu på 8mnd å elske vogna. Men siden det blir to tette så må vi ha søskenvogn å ende nok opp med bugaboo donkey.
Hvilken vogn å hvilket understell man bør velg kjæm litt ann på hvor i landet man bor å. Hvor mye snø det blir, hold man til mest i byen eller går man langt på landevei hver dag.
 
Her blir det stokke vogn, synes de er så utrolig fine, er også avhengig av at hjulene ikke sitter fast. Forrige gang hadde eg bevegelige hjul og andre ikke et sekund.
 
Her blir det mest sannsynlig Bugaboo Buffalo siden vi kjører relativ liten bil, A3 [emoji4] Bilen er ny så vi kjøper ikke større med det samme.

https://www.barnashus.no/bugaboo-buffalo-classic-grey-melange-8717447075134.html


Har ikke den vogna funksjon at den kan klappes helt sammen? :rolleyes: føler de fleste vogner har den "funksjonen" at de klappes nesten helt ned. Jeg vedder på at jeg ikke får plass til noe som helst nesten i den bilen jeg kjører med :laughing002 Men har lyst på større bilen når dagen kommer at jeg skal ha barn :):) Er ikke så mye å skryte med en VW polo :p
 
Vi har en baby jogger City elite til storebror, men var noen mnd etter skifte fra bag til sittedel at jeg syntes det var litt kjipt at han ikke kunne sitte vendt mot oss, så får se om vi får tak i ei brukt vogn på finn etter hvert til lille. Enten det, eller massiv bruk av bæretøy :)
 
Vi tenker også å gå for Stokke Trailz. Men veldig åpen for erfaringer dersom noen har noen? Både positive og negative?
 
Jeg tror det blir emmaljunga nxt60f. Er det noen som har tanker om ergonomisk vs flat rygg? Hadde mondial med classic chrome understell til forrige, men det er mange år siden og den er solgt. Nå har vi trapp ned til inngangsdøra så jeg vil ha en lettere vogn.
 
Vi har emmaljunga mondial til storebror, og den kommer vi til å bruke til lille også :)
 
Mine topp tre favoritt vogner.
1. stokke trailz
2. emmaljunga nxt90f
3.bugaboo fox complete black.
 
Back
Topp